【バイクMAD】Hurricane | Flat out

Flat out

君は限界点を超えられるか!

 

 

 

 

Ofenbach & Ella Henderson - Hurricane

 

 

 

I want you to hold on, I want you to stay

踏ん張って欲しい、残って欲しい

A million words I don't know how to say

言い方がわからない百万の言葉

I'm lookin' for shelter in my house of cards

私はカードの家でシェルターを探してるの

Oh, I'm lettin' down my guard

ああ、私は警戒を怠っている

 

I'm countin' one, two, three, four, five

私は1、2、3、4、5を数えてるの

Hope we gonna be alright

大丈夫だといいのに

Don't know where our feelings hide

私たちの気持ちがどこに隠れているのかわからない

Someone, please just shine a light

誰か、ただ光を当ててください

 

 

You're spinnin' through my mind like a hurricane

あなたはハリケーンのように私の心を回転させています

Callin' out your name in the heavy rain

大雨の中であなたの名前を呼びます

Blowin' through my mind like a hurricane

ハリケーンのように私の心を吹き飛ばす

I'm losin' my faith in the heavy rain 

私は大雨への信仰を失っています

 

(Oh Oh)

 

You're blowin' through my mind like a hurricane

あなたはハリケーンのように私の心を吹き飛ばしています

 

 

 

Won't beg you to call back 'cause there's no rewind

巻き戻しがないので、電話をかけ直すように頼まない

I'm askin' myself, will our stars re-align

私は自分自身に似ています、私たちの星は再調整されますか

You said I should move on and keep out the ghosts

あなたは私が先に進んで幽霊を締め出すべきだと言った

Get out of this danger zone

この危険地帯から抜け出す

 

 

I'm countin' one, two, three, four, five

私は1、2、3、4、5を数えてるの

Hope we gonna be alright (Be alright, be alright)

大丈夫だといいのですが

Don't know where our feelings hide

私たちの気持ちがどこに隠れているのかわからない

Someone, please just shine a light

誰か、ただ光を当ててください

 

 

You're spinnin' through my mind like a hurricane

あなたはハリケーンのように私の心を回転させています

Callin' out your name in the heavy rain

大雨の中であなたの名前を呼びます

Blowin' through my mind like a hurricane

ハリケーンのように私の心を吹き飛ばす

I'm losin' my faith in the heavy rain (Oh)

私は大雨への信仰を失っています

 

(Oh Hey)

 

You're blowin' through my mind like a hurricane

あなたはハリケーンのように私の心を吹き飛ばしています

 

 

Blowin' through my mind like a hurricane

ハリケーンのように私の心を吹き飛ばす

Oh-oh, oh-oh

 

Blowin' through my mind like a hurricane

ハリケーンのように私の心を吹き飛ばす

Blowin' through my mind like a hurricane

ハリケーンのように私の心を吹き飛ばす