【バイクMAD】We're under control | Flat out

Flat out

君は限界点を超えられるか!

 

 

 

 

Calvin Harris & Alesso - Under Control ft. Hurts

 

 

 

I might be anyone

僕はきっと誰にもなれる

A lone fool out in the sun

太陽の下の一人の愚か者

Your heartbeat of solid gold

純金のような君の鼓動

I love you, you'll never know

君を愛している 君は決して知らないだろう

 

When the daylight comes you feel so cold

陽射しが差し込んで君を寒く感じさせる時

You know

君は分かるだろう

I'm too afraid of my heart to let you go

君がいなくなるのが僕はとても怖いんだ

 

Waiting for the fire to light

光を灯す火を待っている

Feeling like we could do right

正しいことができるような予感

Be the one that makes tonight

今夜それを可能にさせるそのたった一人になれ

'Cause freedom is a lonely road

自由は孤独な道だから

We're under control

僕たちはコントロールされている

 

We're under control

僕たちはコントロールされている

 

 

 

I might be anyone

僕はきっと誰にもなれる

A lone fool out in the sun

太陽の下の一人の愚か者

Your heartbeat of solid gold

純金のような君の鼓動

I love you, you'll never know

君を愛している 君は決して知らないだろう

 

When the daylight comes you feel so cold

陽射しが差し込んで君を寒く感じさせる時

You know

君は分かるだろう

I'm too afraid of my heart to let you go

君がいなくなるのが僕はとても怖いんだ

 

Waiting for the fire to light

光を灯す火を待っている

Feeling like we could do right

正しいことができるような予感

Be the one that makes tonight

今夜それを可能にさせるそのたった一人になれ

'Cause freedom is a lonely road

自由は孤独な道だから

We're under control

僕たちはコントロールされている

 

 

 

Waiting for the fire to light

光を灯す火を待っている

Feeling like we could do right

正しいことができるような予感

Be the one that makes tonight

今夜それを可能にさせるそのたった一人になれ

'Cause freedom is a lonely road

自由は孤独な道だから

We're under control

僕たちはコントロールされている

 

We're under control

僕たちはコントロールされている