第136回 帰国前に・・・(カナダ最終回) | Yukarinの旅行・自然・食べ物・cooking わがままブログ

Yukarinの旅行・自然・食べ物・cooking わがままブログ

I am a teacher at a private ONLINE Japanese cooking School in English. My foods are influenced by mum and grandma.
https://yutaka-22-naturalriches.jimdofree.com/

皆さまいかがおすごしでしょうか。

本日で、カナダ編最後になります。

 

帰国当日、アルダーグローブからバンクーバー空港までは現地にお住まいの留学センターのスタッフの方が送ってくださいました。

スタッフの方が女性ということもあり、空港に2時間いるよりもと、空港近くにあるバンクーバー国際空港のアウトレットモールに連れて行ってくださいました。

“ McArthur Glen Designer Outlet”

 

 

 

時期がちょうどバーゲンで、50-80%オフとなっておりまして、買う気が無かった私でもけりには紙袋いっぱい抱えておりました。😂

アウトレットモールなので、日本と同じ、有名ブランドがたくさん入っていてバーゲンだったので心弾みましたね。行ったのも週末では無かったので凄く空いておりましたので、空港チェックインまでの数時間という限られた時間ですが、とても楽しかったです。

 

その分、空港に着いてからは買い物する時間などなく、搭乗口まで駆け込みましたけどね・・・

いつも空港で2,3時間待つ退屈な時間とは又違った時間の過ごし方で楽しかったです。

それも、スタッフさんのおかげでした。ありがとうございました。

無事飛行機に乗り、日本に帰ってきましたので、今日でカナダのお話は終わりです。

ありがとうございました。

 

次回からは、又違った旅先のお話をしたいと思います。

今コロナでどこにも行けないので、以前の回想録、もしくは違うお話などしたいと思っています。

今日もご覧いただきありがとうございました。

 

Hi, there. How are you?

Today is the last story that I talk on the Canadian trip.

After I left the home-stayed house in the morning, a staff member of overseas education school took me to the Outlet mall near Vancouver Airport, where there are a lot of famous brand shops on 50-70% discount sales. I did not intend to buy any, but I bought a lot finally.

“ McArthur Glen Designer Outlet”

 

 

 

Usually, we have to spend several hours to wait for an international airplane. At this time, she who is truly kind and friendly took me to the exciting shopping tour before a long flight to Japan. I enjoyed spending a special time from usual and rushed to board the flight after arriving at the airport. That was so fun.

 

I really enjoyed even the last day just before leaving for Japan. I really thanked her.

 

This blog is the last story of Canada.

From next time I will tell you somewhere to travel or other topics.

Thank you for visiting my blog!