今日的假期真係好難過...雖然一早落左風..

但外面又一直下雨..唉...成日都冇去過街...

好好好無聊的過了一天...而且不知為何個頭又一直隱隱作痛...

都唔知想點...


但就看了(我的最愛)都幾好睇呀...

但最後小方個度好慘呀...

唔知點解睇佢地d戲呢...都有幾種感覺...

1.男人唔可信....

2.成日以為好個d...原來先係衰...

3.唔記得左....

因為現在要趕去看電視...


唉.真係唔知點講好呀.プンプン


今晚突然話25號會打8號風球...


但..點解..點解又係等我放假先有LEE D 日子...むっ


我都唔明白....平時我放開星期五...但點解今次....星期...三...メラメラ


所以我成日都講(有些東西係你就係你.唔係你就唔係你)むん


(既然主安排咁嘅路俾我..就必有佢嘅原因)


到左晚上9 點幾.突然聽到11 點前有機會掛8 號...好開心...汗


真係掛左啦.....但一點興奮既心情都冇...むっ


因為.....泣


先講一個小插曲呀....有一個男客人收到電話.知道現在正掛8號風球時.


突然問我...現在掛8號.點解你們未收工.(當時的時間係 10點55分....)○| ̄|_


好冷靜咁講...我們本收11點...都唔差個十幾分鐘啦..ムカムカ



佢問咁幾時掛8 號的.....我說 10點45分 がっかり



冇錯...果然係11點前掛了8 號.....真係多謝晒囉...爆弾


仲要D 車費加到$30元.....太過份啦...搵我地D貧苦大眾開刀グー


今晚突然對公司有點心淡.ハートブレイク .眼見其他店舖都關門大吉.得意げ..


但就覺得自己好像在等死一樣..ドクロ.因為天文台一早講定會掛8號..むかっ


其中一個原因都係想通知D人快回家或去安全的地方......プンプン


但點解要掛起才走得呢....あし


公司最近令我覺得好冇歸屬感......例如bouns...唔識點講..恋の矢




今日返到家.突然我老爺同我講.今日醫院打電話俾佢.


關於伊韻 d (便便) .跳得我好緊張..又心急..


我老爺又突然曼魚上身....講得好慢...


原來伊韻d 便便 驗到有 (沙門市菌)ドクロ


突然公司有新店...人手唔夠..放唔到星期五了


但我真係覺得好好笑....我家姐真係超樣衰囉...叫び


成日攞到星期五放假.我就放唔到星期五...試過幾次都係咁むっ


哈哈哈~~~下次都係叫我家姐唔好放星期五啦ムカムカ


今天又收到一個唔好既消息.我隻佬唔見左部電話泣