在昨夜.看了(一個好爸爸)


我本人就覺得好好睇....


(仲覺得好似我隻佬.佢自己都幾認同.)ラブ


但一天一天見到女兒長大.有自己的朋友..各樣嘢...真係有d唔捨得


唉....真係有d擔心...所以我諗到最好的方法..グッド!


就係同阿女d朋友做朋友.保持友好關係...呵呵呵 キャハ!


今天放假.約了媽咪.家姐 and 朱 食晚飯..キスマーク


我同媽咪去了沙田宜家傢俬等佢地放工啦..


阿女原來都好鍾意行lee類嘢.....仲坐來坐去..ガール


而我一直都好喜歡事lee 類嘢..因為常常幻想自己的家...


係咁樣咁樣就好啦...睇吓都好開心...而且會有一個目標アップ


後來有小小原因我媽咪要先回家..冇同我們一齊吃飯


最後我們去了吃m 記 うしし.逛左一陣就回家去了





~~ 終於都鬆一口氣了


伊韻住院的時候.令我諗起好多事情...キラキラ


諗起.過去.現在一些朋友.一些回憶..


某個程度來講.有時都覺得自己已經好幸福.

這次陪伊韻住院時.見到一些小朋友...可能要長期接受醫療.....


又想起十多年前..探一位小朋友時..見到對面床的小女孩一直哭..


好想去抱佢..安慰佢...因為佢自己一個人在醫院(可能家人冇咁多時


間陪佢).....有時候小病都是福...(老土講句.珍惜人前眼)


諗起陪伊韻入院時.醫生幫伊韻抽血時.我的眼淚都不知不覺咁流下


ううっ....後來伊韻坐在床仔時.我想去洗手間.但佢又驚又不安.我將個手


電話俾佢.同佢講:你有咩事就打電話俾媽咪啦.うう


佢好開心又放心.咁我就去洗手間.當我返到來嚇了一跳.LOVE


因為佢開左機打緊電話ムンクの叫び.


(我成日都唔記得佢識開機.因為我手機係推機)354354


我立刻走過去.怕佢唔知打左俾邊個. 看看佢冇按撥號.


佢好正經咁講要打電話俾媽咪.好


總算過去了......放心了..但好累...醫院個張硬板床睡到我腰酸背痛怒


但我想講..好多謝大家...同事.朋友.親人..大家都好擔心


唔識講...算吧...呵呵呵...

話說有一日我返早..突然有一個男人來了..kera*kera


咁都冇咩事啦..


我普通講 :{ 隨便睇}目


佢突然望住我講:(唔該你.)叫び


我都覺得佢怪怪地..咁我一直做自己嘢.


突然佢走過來.問我lee 開幾點個d ガーン


我就回答啦.. 佢行左一個圈.. 又來問我拿卡片.泣.


(佢一走過來時.我立即將d 剪刀收起) 咪話唔驚呀しょぼん


咁咪俾佢囉.佢又問我叫咩名..我答 {阿m}むっ


我一直保持住劉華既精神.優字服務行頭..保持笑容.かお.(可能有d 彊硬)


佢仲問我. 佢有冇嚇0親我....心諗.你叫我點答呀..有得選擇咩むっ


唔通係玩人節目


我當然話冇啦..咁佢就走了...d同事返來就立刻講俾佢地知啦


原來細嘉都見過lee 過人架ドンッ


最慘係過左第二人...個人來找我呀...○| ̄|_


點解..點解...點解...成日我都遇到怪人...



仲要係 鼻毛男.....係超多鼻毛 爆出來個種.. 噁○| ̄|_