我本人就覺得好好睇....
(仲覺得好似我隻佬.佢自己都幾認同.)
但一天一天見到女兒長大.有自己的朋友..各樣嘢...真係有d唔捨得
唉....真係有d擔心...所以我諗到最好的方法..![]()
就係同阿女d朋友做朋友.保持友好關係...呵呵呵 
今天放假.約了媽咪.家姐 and 朱 食晚飯..![]()
我同媽咪去了沙田宜家傢俬等佢地放工啦..
阿女原來都好鍾意行lee類嘢.....仲坐來坐去..
而我一直都好喜歡事lee 類嘢..因為常常幻想自己的家...
係咁樣咁樣就好啦...睇吓都好開心...而且會有一個目標![]()
後來有小小原因我媽咪要先回家..冇同我們一齊吃飯
最後我們去了吃m 記
.逛左一陣就回家去了


.後來伊韻坐在床仔時.我想去洗手間.但佢又驚又不安.我將個手
.

