~~ 終於都鬆一口氣了


伊韻住院的時候.令我諗起好多事情...キラキラ


諗起.過去.現在一些朋友.一些回憶..


某個程度來講.有時都覺得自己已經好幸福.

這次陪伊韻住院時.見到一些小朋友...可能要長期接受醫療.....


又想起十多年前..探一位小朋友時..見到對面床的小女孩一直哭..


好想去抱佢..安慰佢...因為佢自己一個人在醫院(可能家人冇咁多時


間陪佢).....有時候小病都是福...(老土講句.珍惜人前眼)


諗起陪伊韻入院時.醫生幫伊韻抽血時.我的眼淚都不知不覺咁流下


ううっ....後來伊韻坐在床仔時.我想去洗手間.但佢又驚又不安.我將個手


電話俾佢.同佢講:你有咩事就打電話俾媽咪啦.うう


佢好開心又放心.咁我就去洗手間.當我返到來嚇了一跳.LOVE


因為佢開左機打緊電話ムンクの叫び.


(我成日都唔記得佢識開機.因為我手機係推機)354354


我立刻走過去.怕佢唔知打左俾邊個. 看看佢冇按撥號.


佢好正經咁講要打電話俾媽咪.好


總算過去了......放心了..但好累...醫院個張硬板床睡到我腰酸背痛怒


但我想講..好多謝大家...同事.朋友.親人..大家都好擔心


唔識講...算吧...呵呵呵...