唉.真係唔知點講好呀.プンプン


今晚突然話25號會打8號風球...


但..點解..點解又係等我放假先有LEE D 日子...むっ


我都唔明白....平時我放開星期五...但點解今次....星期...三...メラメラ


所以我成日都講(有些東西係你就係你.唔係你就唔係你)むん


(既然主安排咁嘅路俾我..就必有佢嘅原因)


到左晚上9 點幾.突然聽到11 點前有機會掛8 號...好開心...汗


真係掛左啦.....但一點興奮既心情都冇...むっ


因為.....泣


先講一個小插曲呀....有一個男客人收到電話.知道現在正掛8號風球時.


突然問我...現在掛8號.點解你們未收工.(當時的時間係 10點55分....)○| ̄|_


好冷靜咁講...我們本收11點...都唔差個十幾分鐘啦..ムカムカ



佢問咁幾時掛8 號的.....我說 10點45分 がっかり



冇錯...果然係11點前掛了8 號.....真係多謝晒囉...爆弾


仲要D 車費加到$30元.....太過份啦...搵我地D貧苦大眾開刀グー


今晚突然對公司有點心淡.ハートブレイク .眼見其他店舖都關門大吉.得意げ..


但就覺得自己好像在等死一樣..ドクロ.因為天文台一早講定會掛8號..むかっ


其中一個原因都係想通知D人快回家或去安全的地方......プンプン


但點解要掛起才走得呢....あし


公司最近令我覺得好冇歸屬感......例如bouns...唔識點講..恋の矢