唉.真係唔知點講好呀.![]()
今晚突然話25號會打8號風球...
但..點解..點解又係等我放假先有LEE D 日子...![]()
我都唔明白....平時我放開星期五...但點解今次....星期...三...![]()
所以我成日都講(有些東西係你就係你.唔係你就唔係你)
(既然主安排咁嘅路俾我..就必有佢嘅原因)
到左晚上9 點幾.突然聽到11 點前有機會掛8 號...好開心...
真係掛左啦.....但一點興奮既心情都冇...![]()
因為.....![]()
先講一個小插曲呀....有一個男客人收到電話.知道現在正掛8號風球時.
突然問我...現在掛8號.點解你們未收工.(當時的時間係 10點55分....)![]()
我好冷靜咁講...我們本收11點...都唔差個十幾分鐘啦..![]()
佢問咁幾時掛8 號的.....我說 10點45分 
冇錯...果然係11點前掛了8 號.....真係多謝晒囉...![]()
仲要D 車費加到$30元.....太過份啦...搵我地D貧苦大眾開刀![]()
今晚突然對公司有點心淡.
.眼見其他店舖都關門大吉.
..
但就覺得自己好像在等死一樣..
.因為天文台一早講定會掛8號..![]()
其中一個原因都係想通知D人快回家或去安全的地方......![]()
但點解要掛起才走得呢....![]()
公司最近令我覺得好冇歸屬感......例如bouns...唔識點講..![]()