無聊的一天今日的假期真係好難過...雖然一早落左風.. 但外面又一直下雨..唉...成日都冇去過街... 好好好無聊的過了一天...而且不知為何個頭又一直隱隱作痛... 都唔知想點... 但就看了(我的最愛)都幾好睇呀... 但最後小方個度好慘呀... 唔知點解睇佢地d戲呢...都有幾種感覺... 1.男人唔可信.... 2.成日以為好個d...原來先係衰... 3.唔記得左.... 因為現在要趕去看電視...