好開心.好開心呀...にひひ難以形容我婆仔性格既開心呀...

我的好朋友..(綿羊仔)係迪士尼到做架...

佢終於有免費門票俾我啦チョキ....我可以節省好多啦

呵呵呵...啦啦啦....好開心....阿妹開心.我又開心...うまー

我家姐又好..我朋友又好...實在太好啦..

本來我隻佬最近都對我好好...加了分...

但岩岩又講錯嘢激我...太過份了啦

阿yu 今天病了呀...吉之島d人太哀了啦..

阿yu 真係受不了了啦...

好嬲呀..爆弾ドンッ首先係有客人想問分店有冇羊Tissue box .

咁問到荃灣有.我就叫candy 轉貨.佢喔完就cut 我線.

已經好hunt しょぼん又好嬲.プンプン...後來ALEX 返工我就同佢講.

我唔開心..ショック!我岩岩問荃灣拿了最後的一隻羊Tissue box .

candy cut 我線恋の矢.ALEX 竟然話.咁你又哀D既.むかっ

我就話.咁唔通同個客講話冇咩..而個客一定唔會自己去荃灣買.

咁如果係你係會點做呀.

ALEX話.我唔會要........恋の矢我就立刻有嘢講.....プンプン

道不同.不相為謀...

我真係覺得好嬲..咁佢地一樣會問我們拿貨啦..(但當然我們這比較多.)

但唔\通唔做生意咩...後來我一直冇同ALEX 講嘢..

佢一直問我嬲咩...一直SAY SORRY

我話.你都唔知自己錯咩..SO 咩RY呀...パンチ!

佢一直問我佢錯咩..佢完全唔記得自己講過既嘢.

我就同佢講..我一早話你知我唔開心.心情唔好.しょぼん.CANDY CUT我線..むっ

但你仲話係我衰..又話你唔會咁做...咁我們平時問貨來做咩呀

咁不如唔好問啦..點知分店個D係咪全部係最後一隻呀...

你自己平時都會問貨啦..如果係呀..直接同D客講..我地唔轉貨架..

你地自己過去睇啦...如果你係一個老闆你會點做呀...咁我當然知有時俾人拿了貨會唔開心...

但就只好自己努力D囉...咁唔通我平時去荃灣時.

所以貨都只有一隻我又唔買住.

留俾CANDY 買呀..有生意就要做架啦.

ALEX 俾我話到臉都紅了...ガーン

我覺得自己最近好似恐怖左...唉.ドクロ

あげ今天我一早就去了睇牙醫...醫生真係決定幫我脫了牙箍.にひひ

就叫我用開始用牙齒固定器...我十一點就看完醫生.

佢叫我四點就回去拿牙齒固定器....我突然諗...叫び死啦...咁個幾個鍾去邊好..

就諗到去太古探阿YU...俾個驚喜佢..クラッカー.佢在講電話中..我開頭都鬼鬼祟祟..

但等左好耐佢都未發現我.エーン..我忍唔住去攪桌上d嘢チョキ.佢先留意到我ガクリ..唉...原來我係咁低微

佢好開心呀...咁我們就一直聊聊聊.....我就一直走來走去..

因為睇中左d嘢問佢意見....估唔到時間過得好快..我好似才去左一陣...好多都未行...我買左一個水泡and 潛水眼鏡....本來一早約左用妹游泳悪魔くん..

但整完牙都五點幾了...返到家...見過天未黑..就立刻同阿妹去游...

妹好開心喔...呵呵呵..今天都好充實呀...

而且我仲買了我喜愛的皮料紅蘿蔔筆袋...開心開心