開心入迪士尼好開心.好開心呀...難以形容我婆仔性格既開心呀... 我的好朋友..(綿羊仔)係迪士尼到做架... 佢終於有免費門票俾我啦....我可以節省好多啦 呵呵呵...啦啦啦....好開心....阿妹開心.我又開心... 我家姐又好..我朋友又好...實在太好啦.. 本來我隻佬最近都對我好好...加了分... 但岩岩又講錯嘢激我...太過份了啦 阿yu 今天病了呀...吉之島d人太哀了啦.. 阿yu 真係受不了了啦...