這個比伊韻大的mickey
係我家姐在台灣拿回港送俾佢的.伊韻很喜歡啦...成日話好大個mickey.但我隻佬話辰收起d公仔呀..我心諗(好彩冇買摺嘢俾自己.唔係就浪費了啦)
這個黑黑的就係我寶貝公仔(豆腐花)啦.佢好滑架.我個女成日都話(豆腐花真係好...滑)
哈哈哈.....
但我隻佬竟然話要丟了它.太過份啦...![]()
這個豆腐花真係好吸引我的.
.自問也不是太喜愛洋娃娃..因為童年陰影.
..大家唔好亂諗啦.
..只是細個時俾家人丟走我充滿感情嘅洋娃娃後
.從此就不太喜歡買了...因為怕又唔捨得...但這隻豆腐花竟然令我訓唔著咁一直想買佢
...係好厲害的魔力喔![]()
這個就係我親愛
的家姐啦..佢好錫我同伊韻的..我真係好好好感謝佢..啜啜啜
但我又有一件事煩啦..原本以為阿妹讀的學校.升了K1就係另外一邊的學校..(是同名的.但覺得比較好D).原來唔係呀..佢地係同名唔同機構架..現在又要立即同阿妹去IN呀.唉...講真呀..現在讀個間唔係唔好..但太少學生了啦...而且覺得不太似一間正常K1至K3的學校囉..雖然都有D唔捨得..因為個蔡老師真係好有心機教..但為了女1兒好..都係讀一間人多D...等佢接觸多D唔同嘅小朋友..習慣一下..唔好咁害羞..但我好驚個間學校唔收佢呀....我會好大打擊架..但又唔想俾壓力個女....(但其他俾左..我現在一直問佢D基本問題..咩名呀..幾歲呀..家有咩人呀..26個英文字母等..等..





