這個比伊韻大的mickey ミッキー係我家姐在台灣拿回港送俾佢的.伊韻很喜歡啦...成日話好大個mickey.但我隻佬話辰收起d公仔呀..我心諗(好彩冇買摺嘢俾自己.唔係就浪費了啦)

這個黑黑的就係我寶貝公仔(豆腐花)啦.佢好滑架.我個女成日都話(豆腐花真係好...滑)

哈哈哈.....にひひ但我隻佬竟然話要丟了它.太過份啦...パンチ!

這個豆腐花真係好吸引我的.ラブラブ!.自問也不是太喜愛洋娃娃..因為童年陰影.むっ..大家唔好亂諗啦.べーっだ!..只是細個時俾家人丟走我充滿感情嘅洋娃娃後ううっ....從此就不太喜歡買了...因為怕又唔捨得...但這隻豆腐花竟然令我訓唔著咁一直想買佢ラブ...係好厲害的魔力喔ムンクの叫び



這個就係我親愛ちぃ的家姐啦..佢好錫我同伊韻的..我真係好好好感謝佢..啜啜啜ブー


但我又有一件事煩啦..原本以為阿妹讀的學校.升了K1就係另外一邊的學校..(是同名的.但覺得比較好D).原來唔係呀..佢地係同名唔同機構架..現在又要立即同阿妹去IN呀.唉...講真呀..現在讀個間唔係唔好..但太少學生了啦...而且覺得不太似一間正常K1至K3的學校囉..雖然都有D唔捨得..因為個蔡老師真係好有心機教..但為了女1兒好..都係讀一間人多D...等佢接觸多D唔同嘅小朋友..習慣一下..唔好咁害羞..但我好驚個間學校唔收佢呀....我會好大打擊架..但又唔想俾壓力個女....(但其他俾左..我現在一直問佢D基本問題..咩名呀..幾歲呀..家有咩人呀..26個英文字母等..等..




這是一支幫助小朋友吸氣管舒張濟的小儀器.這個小儀器是方便家居用的.


唔好睇伊韻好似吸得咁開心咁呀..本來是要吸醫院的大機時哭得很慘喔.這個小儀器可能冇聲.佢就冇咁驚..

醫生話阿妹有可能係早期的氣管敏感症(我忘記個種病點寫.這個是學名).阿妹的氣管比我仲差...立刻好想買鱷魚肉俾佢吃..不過見佢現在都好番d.就冇咁擔心...但我都有d病啦..

我上次去個間醫院要訓硬板床.今次仲慘.得兩張桌椅...訓又訓唔到..只可坐住睡...又好凍....好想返家睡覺...好彩一早拿了假...第二日阿妹就出院了..大家都好訓d...

太開心啦...可以開翻來..3

我之前忘了密碼定唔知按錯咩啦...

總知現在開到就好啦..立つ

最近發生左好多事..都未能一一盡錄..

在昨天15-07-2008.我女兒又入了醫院了.ちっちゃいにゃんにゃんきゅーと

因為佢咳得好厲害...氣管敏感..要入院吸擴張氣管藥.ミッキー

而且今次入院又遇到好多唔同的人和事...

感謝主...凡事都有得亦有失..

人要學得感恩...有試過失去才會學得珍惜.. ニコニコ

要試苦才知甜係好味イチゴケーキ