Zhané - Crush | Bingoのブロ具

Bingoのブロ具

Bingo is monkey's name-o!!


黒糖ぽりこーん


「黒糖ぽりこーん」を

「黒糖ぽこりーん」って

読んでしまったBingoです。
どうも、こんばんは。



ぽこりーんじゃねぇよ。。。(笑)


でも、ちょっと響きが
可愛いじゃねぇか。。。(笑)



ポリコーン自体、
今まで馴染みが無かったんですけど、

ポップコーンの仲間ですか??

そもそも、ポリコーンの「ポリ」って
何なんですか??(笑)







Zhané - Saturday Night


そんなところで選曲ですが、
ジャネイの「クラッシュ」です。


大きなヒットはしていませんが、
ボクは大好きな曲です。











Zhané - Crush Lyrics
(1997)



Writers: Renee Neufville,
Darren Lighty, Keir Gist
意訳: Bingo



I needed sunshine in my day
Something to wash away the pain
I saw a very gentle side of him
That took my heart and made it sing
I wish he'd run away and hide with me
Love hurts so much more than it seems
There was one thing I didn't show
I love him and he doesn't know

   日々に太陽が必要なの
   痛みを取り去る何かがね
   彼のとても優しい一面を見たわ
   私の心を奪って歌わせたの
   逃げ隠れしてくれれば良かったのに
   私と一緒に
   愛は意外に傷つきやすいのよ
   言ってないものがひとつあったわ
   私が愛していることを
   彼は知らない

I wonder if I ever see the day
Will I ever find the nerve to say
I love you?
And will he turn around
Walk away?
Will he leave or will he stay
If I tell him?

   その日が来るのかしら
   いつか勇気を出して
   愛してると言えるのかしら
   彼は振り返って立ち去るのかしら
   行ってしまうのかとどまるのか
   彼に伝えた時に

Could he be the one
Who was in my dreams?
Could he be
The one sent down for me?
There was one thing
I failed to show, babe
I love him and he doesn't know

   もしかして彼は
   夢に出てきた人なの?
   もしかして彼は
   私のためにこの世に降り立った人?
   言いそこねたものがひとつあったわ
   私が愛していることを
   彼は知らない

Have you ever loved somebody
Secretly loved somebody
Who didn't know?
Have you fell in love with somebody
Deeply loved somebody
Who didn't know?
I love him and he doesn't know me
I love him and he doesn't know
There was one thing
I didn't show, baby
I love him and he doesn't know...

   誰かを愛したことがある?
   その見知らぬ誰かを密かに愛してた?
   誰かに恋に落ちたことがある?
   その見知らぬ誰かを深く愛してた?
   私は彼を愛しているけど
   彼は私を知らない
   私が愛していることを
   彼は知らない
   言ってないものがひとつあったわ
   私が愛していることを
   彼は知らない