013 - 宿題が大変です。 | あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる
今は2月7日、午後5時56分です。

皆さん、こんばんは。

今日は一日中宿題をしていました。あまり難しくありませんでしたが、ただたくさんありました。読むことも書くこともいっぱいありました。私は英語を専攻している学生ですからね。「英語434」のクラスでは、毎週一冊の本を読み終わらなければなりません。しかも、宿題としていつもいろいろな随筆も書いています。

でも、私が宿題をしている間に、私たちの犬(チワワのバンビとヨークシャー・テリアのシャドウ)はベッドの上で寝ています。それで、私はベッドの方に向くとき、犬たちを見て、力をちょっと取り戻します。ちょっと笑えます。バンビもシャドウも本当に可愛いです。

私は携帯電話で犬の写真を撮りました。でも、まだコンピューターに移してないので、後日アップしますね。

では、今日はここまで。

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

Now it's February 7th, 5:56 in the evening.

Everyone, good evening.

Today I have been doing homework the entire day. It wasn't very difficult, but there was just a lot. There was a lot of reading and writing. It's because I'm a student majoring in English, right? For my English 434 class, we have to finish reading one book every week. Not to mention that we're always writing various essays for homework too.

But, while I'm doing homework, our dogs (a Chihuahua named Bambi and a Yorkshire Terrier named Shadow) are sleeping on the bed. Therefore, when I look over, I see them and I regain a bit of my strength. I can smile a little. Both Bambi and Shadow are really cute.

I took pictures of the dogs with my cell phone. But I haven't transferred them to the computer yet, so I'll upload them another day, okay?

Well, today is up to here.