014 - 先週はちょっと忙しかったです。 | あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる
(昨晩このエントリーを更新しようとしていましたが、なぜか出来ませんでした。)

今は2月14日、夜11時14分です。

皆さん、こんばんは。

先週「世界の文学324」のクラスでホメーロスの「オデュッセイア」を読み終わらなければなりませんでした。皆さん、読んだことがありますか。面白かったと思いますが、とても長くて、夜更かししてしまいました。教授は「10,000行はあるよ」と言いました。実際は、12、110行があります・・・叙事詩ですからね。私は宿題もあったし・・・大変でした。

さて、これはバンビとシャドウの写真です。

あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる

あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる

あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる

バンビは3才で、小麦色の雌の犬です。シャドウは生後8か月で、黒い雄の犬です。犬たちが小さいときに撮った写真もアップしました。本当に小さかったですよね。今は大きくなりました。バンビとシャドウの写真を撮るのが大好きです。携帯電話の中にある写真は全部犬たちの写真です。写真のほとんどはバンビとシャドウが寝ている写真ですが・・・もし彼らが起きていたら、動きすぎるので。

今日はバレンタインデーでしたね。皆さん、何か特別なことをしましたか。私は彼氏がいないので、何もしませんでした!いつも忙しすぎて、あまり時間がありません。なので、彼氏がいても、彼にちゃんと尽くしてあげることが出来ないかもしれません。だから、彼氏がまだいないのはいいことだと思います。

では、皆さん、ちょっと遅くなりましたが、ハッピー バレンタインデー。

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

(I meant to post this entry last night, but for some reason, I couldn't.)

Now it's February 14th, 11:14 at night.

Everyone, good evening.

Last week, I had to finish reading Homer's "The Odyssey" in my World Literature 324 class. Everyone, have you read it before? I thought it was interesting, but it was very long, and I ended up staying up late. The professor said "There are 10,000 lines." In reality, there are 12,110 lines... because it's an epic poem. I also had homework... So terrible.

Well, these are pictures of Bambi and Shadow.

Bambi is a three-year-old, tan-colored female dog. Shadow is an eight-month-old, black male dog. I uploaded the pictures I took of them when they were young too. They were really little, weren't they? They have gotten big now. I love taking pictures of Bambi and Shadow. All of the pictures in my cell phone are pictures of them. Most of the pictures are of them sleeping though... If they were awake, they would move too much.

Today was Valentine's Day, wasn't it? Everyone, did you do anything special? I don't have a boyfriend, so I didn't do anything! I'm always too busy, so I don't have much time. So, event if I had a boyfriend, I probably wouldn't be able to properly devote myself to him. That's why, I think it's a good thing that I don't have a boyfriend yet.

Well then, everyone, it's a bit late, but Happy Valentine's Day.