007 - 犬を紹介します。 | あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる
今は7月3日午後1時07分です。

え・・・お久しぶりです。もう7月になりましたね。私はブログを二週間も書きませんでした。すみません。

明日はアメリカ独立記念日なので、今日も休みです。時間がありますから、ブログに書きたいと思います。では、私の犬を紹介します。

あなたが励ましてくれるから、私以上の私になれる-007

こちらはバンビというチワワです。はい、あのディズニーの映画と同じ名前です。可愛いでしょう。実は、バンビは自分のベッドがありますが、私の事務用椅子に寝ころがるのが好きです。座るとき、気をつけなければいけません。

ちなみにバンビの誕生日は来月の12日です。もうすぐ3歳になります!

好きですよ、バンビ!

では、またね。これはちょっと短いので、後日もっと書きますね。

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

Now it's July 3rd, 1:07 pm.

Um... it's been a while. It's already July, isn't it? I hadn't written in my blog for two weeks. I'm sorry.

Tomorrow is America's Independence Day, so today is a holiday too. I have time, so I want to write in my blog. Well then, I'll introduce my dog.

This is the chihuahua called Bambi. Yes, the same name as that Disney movie. Isn't she cute? Actually, Bambi has her own bed, but she likes to lie on my computer chair. I must be careful when I sit down.

By the way, Bambi's birthday is next month on the 12th. She'll turn 3 years old very soon!

I love you, Bambi!

Well then, see you again ne. This is a bit short, so I'll write more another day okay?