【 Cherry Gum 和訳 】

 

 

 

 

 

 

 

Dolly Style

Cherry Gum

チェリーガム

 

 

My head spins’ round and ‘round.

私の頭がグルグル回る

 

I can’t remember what I did last night, Did last night.

昨晩何をしていたのかも思い出せない その前の日も

 

I can’t recall a thing.

何も思い出せないの

 

It must have been over a stupid fight, Stupid fight.

それは馬鹿な遊び 私はダメな遊びに夢中になっていたに違いない

 

 

Oh, No, What you say, Don’t stop anyway.

Oh, No, 皆に何を言われても もう止められないの

 

What you say, What, What you say.

皆に何を言われても 皆に何を言われても

 

Ah, Ah, Don’t you dare.

Ah, Ah, 皆は私みたいにならないほうがイイよ

 

Ha, Ha, I don’t care.

Ha, Ha, それでも私は何も気にしてない

 

What you say, What, What you say.

皆に何を言われても 皆に何を言われても

 

 

You will hear me when I come, When I pop my cherry gum.

私が来れば聴こえてくるでしょう 私がチェリーガムを弾く音

 

I will never stop, Pop, Never ever stop, Pop.

そのポップがもう止められないの 止められないポップ

 

You will hear me when I come, When I pop my cherry gum.

私が来れば聴こえてくるでしょう 私がチェリーガムを弾く音

 

I will never stop, Pop, Never ever stop, Pop.

そのポップがもう止められないの 止められないポップ

 

So, Oh, Whoa, Whoa, Ah, Oh.

 

A taste so sweet I can’t get enough.

甘い味が忘れられなくなるくらい物足りない味

 

So here we go, Oh, Whoa, Whoa, Ah, Oh.

 

A taste so sweet I can’t get enough.

甘い味が忘れられなくなるくらい物足りない味

 

 

 

I think that something is about to blow, About to blow.

何かが吹き上がる感覚 吹き上がる感覚

 

If pink will blue on you.

皆もピンクからブルーに変えられる

 

You better move, There’s nothing you can do, You can do.

動き回ることに夢中になって そこでできることは何もなく 皆にもできる

 

Oh, No, What you say, Don’t stop anyway.

Oh, No, 皆に何を言われても もう止められないの

 

What you say, What, What you say.

皆に何を言われても 皆に何を言われても

 

Ah, Ah, Don’t you dare.

Ah, Ah, 皆は私みたいにならないほうがイイよ

 

Ha, Ha, I don’t care.

Ha, Ha, それでも私は何も気にしてない

 

What you say, What, What you say.

皆に何を言われても 皆に何を言われても

 

 

 

You will hear me when I come, When I pop my cherry gum.

私が来れば聴こえてくるでしょう 私がチェリーガムを弾く音

 

I will never stop, Pop, Never ever stop, Pop.

そのポップがもう止められないの 止められないポップ

 

You will hear me when I come, When I pop my cherry gum.

私が来れば聴こえてくるでしょう 私がチェリーガムを弾く音

 

I will never stop, Pop, Never ever stop, Pop.

そのポップがもう止められないの 止められないポップ

 

So, Oh, Whoa, Whoa, Ah, Oh.

 

A taste so sweet I can’t get enough.

甘い味が忘れられなくなるくらい物足りない味

 

So here we go, Oh, Whoa, Whoa, Ah, Oh.

 

A taste so sweet I can’t get enough.

甘い味が忘れられなくなるくらい物足りない味

 

 

Ah, Ah, What you say, No, No, Anyway.

Ah, Ah, 皆に何を言われても とにかく止まらないの

 

Go, Go, Go, Go, Ah.

 

Ha, Ha, What you say, No, No, Anyway.

Ha, Ha, 皆に何を言われても とにかく止まらないの

 

Go, Go, Go, Go.

 

 

You will hear me when I come, When I pop my cherry gum.

私が来れば聴こえてくるでしょう 私がチェリーガムを弾く音

 

I will never stop, Pop, Never ever stop.

そのポップがもう止められないの 止められないポップ

 

What you say, What, What you say.

皆に何を言われても 皆に何を言われても

 

What you say, What, What you say.

皆に何を言われても 皆に何を言われても

 

 

You will hear me when I come, When I pop my cherry gum.

私が来れば聴こえてくるでしょう 私がチェリーガムを弾く音

 

I will never stop, Pop, Never ever stop, Pop.

そのポップがもう止められないの 止められないポップ

 

You will hear me when I come, When I pop my cherry gum.

私が来れば聴こえてくるでしょう 私がチェリーガムを弾く音

 

I will never stop, Pop, Never ever stop, Pop.

そのポップがもう止められないの 止められないポップ

 

So, Oh, Whoa, Whoa, Ah, Oh.

 

A taste so sweet I can’t get enough.

甘い味が忘れられなくなるくらい物足りない味

 

So here we go, Oh, Whoa, Whoa, Ah, Oh.

 

A taste so sweet I can’t get enough.

甘い味が忘れられなくなるくらい物足りない味

 

 

【 Dolly Style Cherry Gum 】

【 Cherry Gum からの引用 】

 

 

 

 

 

 

【 レビュー 】

 

この歌はポップな感じが魅力の曲ですね!

 

今週はハードロック、男性のパンクロック、オルタナティブ、このポップな曲、女性のパンクロック、ミステリアスな曲とジャンルをバラバラにできたので満足です!

 

ナイトコアのイラストはカッコイイものから、キュートなものまで揃っているので見ていて楽しいですし、その音楽に合っているとも思います。

 

 

 

下記のURLのリンクから、その他洋楽和訳の目次のページに移動ことができます。