【 Love On 和訳 】

 

 

 

 

 

Selena Gomez

Love On

恋のスイッチ

 

 

Wait till I turn my love on.

私の恋のスイッチが入るまで待っていて

 

Wait till, Wait till, Wait till I turn my love on.

待っていて 待っていて 待っていて 私の愛のスイッチが入るまで

 

I’m no cheap thrill.

安っぽいスリルは必要としていないの

 

I’m a rollercoaster ride, Baby, Jump on.

ジェットコースターに乗っている気分 Baby 跳ね上がる高揚感

 

Come on, Come on.

 

‘Cause, Baby, If you can’t tell ?

Baby, ちゃんと伝わっているでしょ?

 

You’re what I wanna love on, Oh.

私のスイッチを入れてくれるのは貴方なの Oh.

 

 

 

 

This doesn’t have to be some sort of mathematical equation.

恋愛による高揚感 数学の公式のように明確なものじゃないの

 

Slip off your jeans, Slide in the sheets.

ジーンズを脱ぎ捨てて シーツの中で身を寄せて

 

Screaming, “ Yes ” in quotations.

貴方の言葉に従って Yes と叫ぶだけ

 

Clock in, Baby, Get to work.

貴方が仕事に向かう時間が迫ってくる Baby,

 

Night shift, But with all the perks.

今夜も夜勤だけど その後には必ず特典が待っている

 

Time stamping when you fell in love.

恋に身を委ねた後のタイムスタンプ

 

Time can’t mess with us.

時間の壁が私たちの関係を引き裂くわけじゃないの

 

 

Ooh, If you think about falling.

Ooh, 貴方が躓くことを考えているなら

 

Got you covered like garments.

私が貴方を纏うジャケットのように包み込むわ

 

Ooh, I deserve an applause for keeping you up late till you can’t see straight.

貴方が真夜中を越えるまで盲目になってくれていること 賞賛に値する

 

Just wait, Woo !

ちょっと待ってて Woo !

 

 

Wait till I turn my love on.

私の恋のスイッチが入るまで待っていて

 

Wait till, Wait till, Wait till I turn my love on.

待っていて 待っていて 待っていて 私の愛のスイッチが入るまで

 

I’m no cheap thrill.

安っぽいスリルは必要としていないの

 

I’m a rollercoaster ride, Baby, Jump on.

ジェットコースターに乗っている気分 Baby 跳ね上がる高揚感

 

Come on, Come on.

 

‘Cause, Baby, If you can’t tell ?

Baby, ちゃんと伝わっているでしょ?

 

You’re what I wanna love on, Oh, Oh.

私のスイッチを入れてくれるのは貴方なの Oh, Oh.

 

 

Wait till I turn my love on.

私の恋のスイッチが入るまで待っていて

 

Wait till, Wait till, Wait till I turn my love on.

待っていて 待っていて 待っていて 私の愛のスイッチが入るまで

 

You’ll get your thrill.

貴方のスリルを味わわせてほしいの

 

Just promise you’ll be patient with the outcome.

私の最終的な結論が出るまで辛抱強く待っていてくれると約束してほしいの

 

Come on.

 

‘Cause, Baby, If you can’t tell ?

Baby, ちゃんと伝わっているでしょ?

 

You’re what I wanna love on, Oh, Oh.

私のスイッチを入れてくれるのは貴方なの Oh, Oh.

 

 

 

 

Why are we conversing over this steak tartare

何故 私たちは愛し合っているときに

 

When we could be.

タルタルソースのステーキを食べながら会話しているのでしょうか?

 

Somewhere other than here, Making out in the back of a car ?

ここ以外の場所でも 車の後ろでもイチャついているのでしょうか?

 

Or in the back of a bar, Or we could make a memoir, Yeah.

バーの奥の座席でも 二人の思い出をつくっているときであっても Yeah.

 

On the back wall of the last stall in the bathroom at Thee Bazaar.

ショッピングモールのトイレでの待ち時間における最後尾でも

 

 

Ooh, If you think about falling.

Ooh, 貴方が躓くことを考えているなら

 

Got you covered like garments.

私が貴方を纏うジャケットのように包み込むわ

 

Ooh, I deserve an applause for keeping you up late till you can’t see straight.

貴方が真夜中を越えるまで盲目になってくれていること 賞賛に値する

 

Just wait, Woo !

ちょっと待ってて Woo !

 

 

Wait till I turn my love on.

私の恋のスイッチが入るまで待っていて

 

Wait till, Wait till, Wait till I turn my love on.

待っていて 待っていて 待っていて 私の愛のスイッチが入るまで

 

I’m no cheap thrill.

安っぽいスリルは必要としていないの

 

I’m a rollercoaster ride, Baby, Jump on.

ジェットコースターに乗っている気分 Baby 跳ね上がる高揚感

 

Come on, Come on.

 

‘Cause, Baby, If you can’t tell ?

Baby, ちゃんと伝わっているでしょ?

 

You’re what I wanna love on, Oh, Oh.

私のスイッチを入れてくれるのは貴方なの Oh, Oh.

 

 

Wait till I turn my love on.

私の恋のスイッチが入るまで待っていて

 

Wait till, Wait till, Wait till I turn my love on.

待っていて 待っていて 待っていて 私の愛のスイッチが入るまで

 

You’ll get your thrill.

貴方のスリルを味わわせてほしいの

 

Just promise you’ll be patient with the outcome.

私の最終的な結論が出るまで辛抱強く待っていてくれると約束してほしいの

 

Come on.

 

‘Cause, Baby, If you can’t tell ?

Baby, ちゃんと伝わっているでしょ?

 

You’re what I wanna love on, Oh, Oh.

私のスイッチを入れてくれるのは貴方なの Oh, Oh.

 

Wait till I.

私の結論が出るまで待っていてほしいの

 

Oh, Yeah. Wait till i.

Oh, Yeah. 私の結論が出るまで

 

Baby, If you can’t tell ?

Baby, ちゃんと伝わっているでしょ?

 

You’re what I wanna love on, Oh.

私のスイッチを入れてくれるのは貴方なの Oh.

 

 

【 Selena Gomez Love On 】

【 Love On からの引用 】

 

 

 

 

 

【 レビュー 】

 

昨日は失恋ソングを訳しましたので、今日は明るい感じの曲を紹介します。

まあ見てもらえば分かると思いますが、この曲は分かりやすいラブソングですね。

 

海外の女性アーティストの皆様は、セクシー路線の曲を制作しているみたいです。

まあ多分、それが洋楽の女性アーティストの魅力なのでしょう。

 

女性アーティストの顔立ちも、それぞれです。

私としましてはアヴィリル・ラヴィーンさんあたりの顔立ちがキレイに見えるのですが、

皆様ならどんな感じのお顔が魅力的に映りますか?

 

 

 

下記のURLのリンクから、その他洋楽和訳の目次のページに移動ことができます。