【 I Was Made For Lovin' You 和訳 】

 

 

 

 

 

Kiss

I Was Made For Lovin’ You

俺は君を愛するために生まれた男

 

 

Do, do, do, do, do, do, do, do, do.

Do, do, do, do, do, do, do.

Do, do, do, do, do, do, do, do, do.

Do, do, do, do, do, do, do.

 

 

Tonight, I want to give it all to you.

今夜 君に 俺の情熱の全てを捧げたい

 

In the darkness, There’s so much I want to do.

この暗闇の中 やりたいことが多すぎる

 

And tonight, I want to lay it at your feet.

今夜 君の足元に 俺の愛の全てを捧げたい

 

'Cause girl, I was made for you.

恋人よ 俺は 君を愛するために生まれた男

 

And girl, You were made for me.

恋人よ 君は 俺を愛するために生まれた女

 

 

I was made for loving you, Baby.

俺は 君を愛するために生まれた存在 Baby.

 

You were made for loving me.

君は 俺を愛するために生まれた存在

 

And I can’t get enough of you, Baby.

俺には まだ君を満足させられない Baby.

 

Can you get enough of me ?

君には まだ俺を満足させられないのかい?

 

 

 

 

 

Tonight, I want to see it in your eyes.

今夜 君の情熱を感じたい 君の瞳から

 

Feel the magic, There’s something that drives me wild.

その魔法を感じる そこには俺を狂わせる魔力がある

 

And tonight, We’re gonna make it all come true.

今夜 俺たちの理想が実現する

 

‘Cause girl, You were made for me.

恋人よ 君は 俺を愛するために生まれた女

 

And girl, I was made for you.

恋人よ 俺は 君を愛するために生まれた男

 

 

I was made for loving you, Baby.

俺は 君を愛するために生まれた存在 Baby.

 

You were made for loving me.

君は 俺を愛するために生まれた存在

 

And I can’t get enough of you, Baby.

俺には まだ君を満足させられない Baby.

 

Can you get enough of me ?

君には まだ俺を満足させられないのかい?

 

 

I was made for loving you, Baby.

俺は 君を愛するために生まれた存在 Baby.

 

You were made for loving me.

君は 俺を愛するために生まれた存在

 

And I can’t get enough of you, Baby.

俺には まだ君を満足させられない Baby.

 

Can you get enough of me ?

君には まだ俺を満足させられないのかい?

 

 

 

Oh, Can’t get enough, Oh, Oh.

Oh, 満たされない Oh, Oh.

 

I can’t get enough, Oh, Oh.

まだ満たされない Oh, Oh.

 

I can’t get enough.

まだ物足りない

 

 

 

 

 

Do, do, do, do, do, do, do, do, do.

Do, do, do, do, do, do, do.

Do, do, do, do, do, do, do, do, do.

Do, do, do, do, do, do, do.

 

 

I was made for loving you, Baby.

俺は 君を愛するために生まれた存在 Baby.

 

You were made for loving me.

君は 俺を愛するために生まれた存在

 

And I can’t get enough of you, Baby.

俺には まだ君を満足させられない Baby.

 

Can you get enough of me ?

君には まだ俺を満足させられないのかい?

 

 

Oh, I was made, You were made.

Oh, 俺は君のための男 君は俺のための女

 

I can’t get enough.

まだ物足りない

 

No, I can’t get enough.

全然満たされない

 

 

I was made for loving you, Baby.

俺は 君を愛するために生まれた存在 Baby.

 

You were made for loving me.

君は 俺を愛するために生まれた存在

 

And I can’t get enough of you, Baby.

俺には まだ君を満足させられない Baby.

 

Can you get enough of me ?

君には まだ俺を満足させられないのかい?

 

 

【 Kiss The Very Best Of Kiss 】

【 I Was Made For Lovin’ You からの引用 】

 

 

 

 

 

【 レビュー 】

 

kiss の曲って、こういう感じの曲が多いのでしょうか?

艶めかしいような 妖しい魔力が漂う曲ですね。 なんて解説しようかな?

こういうエロティックな曲は、あまり細かく解説しないほうがイイのでしょうか?

私には、その判断の基準が分かりません。

 

 

 

下記のURLのリンクから、その他洋楽和訳の目次のページに移動ことができます。