【 2 Trust In You 和訳 】

 

 

 

 

 

THE OFFSPRING

Trust In You

キミ達を信じている

 

 

I am the one, Your help I’ve refused.

キミの善意を拒絶したのが この俺だ

 

Your offering hand just set off the fuse.

キミの差し伸べる手が この俺の導火線に火をつけた

 

I am the rock, That pushes away.

俺はロックだ キミの善意を跳ね除ける

 

I gave up tomorrow to spite today.

今日の悪意に対して 俺には明日はない

 

 

Too proud to beg, Too stubborn to try.

プライドが高すぎて頼めない 頭が固すぎて試せない

 

I’d look in your face, And spit in your eye.

俺は キミの顔を覗き込み キミの目にツバを吐く

 

But I’m willing to find what’s really inside.

それでも俺は キミの中に宿るものを喜んで見つけよう

 

And show I am strong enough to.

そのために俺が十分に強いことを キミに示そう

 

 

Trust in you, Trust in you, Trust in you.

キミを信じている キミを信じている キミを信じている

 

Pull me up.

引き上げてくれないか

 

Quo modo ?  – Shadow to light.

どうやって? 光の影から

 

Quo modo ?  – Shadow to light.

どうやって? 光の影から

 

Quo modo ?  – Pull me up, Pull me up.

どうやって? 引き上げてくれないか 引き上げてくれないか

 

Cause I am ready.

準備はできている

 

 

 

 

 

I am the one, Who blames only you.

キミのことだけ非難してきたのが この俺だ

 

The flame in my eyes now blackens my view.

俺の中に宿る炎が今 俺の目を曇らせている

 

I am the one, Who wanders alone.

闇の中で一人彷徨っているのが この俺だ

 

Darkness inside blocks how you’ve shone.

俺の中の暗闇が キミの中に宿る光を妨げている

 

 

Who tied the other, End of my rope ?

俺のロープの終わりを 絞めているのは誰だ?

 

I want to move on, I want to have hope.

俺は先に進みたい 俺は希望を持ちたい

 

So I’m willing to change, I’m going to try.

そのために俺は喜んで変わろう 挑戦するために

 

To show I am strong enough to.

そのために俺が十分に強いことを キミに示そう

 

 

Trust in you, Trust in you, Trust in you.

キミを信じている キミを信じている キミを信じている

 

Pull me up.

引き上げてくれないか

 

Quo modo ?  – Shadow to light.

どうやって? 光の影から

 

Quo modo ?  – Shadow to light.

どうやって? 光の影から

 

Quo modo ?  – Pull me up, Pull me up.

どうやって? 引き上げてくれないか 引き上げてくれないか

 

Cause I am ready.

準備はできている

 

 

 

 

 

Strong enough to.

俺たちは 十分に強い

 

Trust in you, Trust in you, Trust in you.

キミを信じている キミを信じている キミを信じている

 

Pull me up.

引き上げてくれないか

 

Quo modo ?  – Shadow to light.

どうやって? 光の影から

 

Quo modo ?  – Shadow to light.

どうやって? 光の影から

 

Quo modo ?  – Pull me up, Pull me up.

どうやって? 引き上げてくれないか 引き上げてくれないか

 

Cause I am ready.

準備はできている

 

 

【 THE OFFSPRING RISE AND FALL,RAGE AND GRACE 】

【 Trust In You からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。