【 5 Race Against Myself 和訳 】

 

 

 

 

 

THE OFFSPRING

Race Against Myself

葛 藤

 

 

All I want.

望みの全てが

 

All I need.

必要な全てが

 

Always lies just out of reach.

常に手の届かない所に存在している

 

I’ve been coming up empty.

虚しくなってきた 

 

 

I’ve run as fast as I can run.

常に全速力で走ってきた

 

I’ve pushed as hard as anyone.

誰よりも懸命に努力してきた

 

Still there’s nothing for me.

それでも何も得られてはいない

 

 

All I want, I’ve tried as hard as I can.

望みの全てが 精一杯の努力を生み出し

 

All I need, I’ve taken all I can stand.

必要な全てが 土俵に立つ権利の全てを奪う

 

All I want, But I am running a race.

望みの全てが しかし俺のレースは続行中

 

Against myself.

己の葛藤

 

Against myself.

己の葛藤

 

 

 

 

 

Burning out strung along.

燃え尽きる運命に直結している

 

Now my sorrow is my song.

今の俺の悲しみが この歌

 

My whole world is half – hearted.

俺の世界の半分を占めている 

 

 

For my pain I have none.

何も得られなかった俺の痛みのために

 

After all is said and done.

結局言われるがまま 行動するだけ

 

Now I’m back where I started.

今の俺は 結局振り出しに戻っただけ

 

 

All I want, I’ve tried as hard as I can.

望みの全てが 精一杯の努力を生み出し

 

All I need, I’ve taken all I can stand.

必要な全てが 土俵に立つ権利の全てを奪う

 

All I want, But I am running a race.

望みの全てが しかし俺のレースは続行中

 

Against myself.

己の葛藤

 

Against myself.

己の葛藤

 

 

 

 

 

All I want, I’ve tried as hard as I can.

望みの全てが 精一杯の努力を生み出し

 

All I need, I’ve taken all I can stand.

必要な全てが 土俵に立つ権利の全てを奪う

 

All I want, But I am running a race.

望みの全てが しかし俺のレースは続行中

 

Against myself.

己の葛藤

 

Against myself.

己の葛藤

 

Against myself.

心の葛藤

 

 

【 THE OFFSPRING SPLINTER 】

【 Race Against Myself からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。