【 1 It’s A Beautiful Day 和訳 】

 

 

 

 

 

QUEEN

It’s A Beautiful Day

僕の美しき人生の記憶

 

 

It’s a beautiful day.

これが 僕の美しい人生の記憶

 

The sun is shinin’.

あの太陽が輝いている

 

I feel good.

心地いい

 

And no one’s gonna stop me now.

そして誰も 今の僕を止められない

 

Oh, Yeah.

 

 

 

It’s a beautiful day.

これが 僕の美しい日々の記憶

 

I feel good.

心地いい

 

I feel right.

爽快だ

 

And no one,

そして誰も

 

No one’s gonna stop me now.

誰も 今の僕を止められない

 

Mama.

女神よ

 

 

 

Sometimes I feel so sad.

時々 僕は強い悲しみを感じます

 

So sad, So sad.

強い悲しみを 強い悲しみを

 

But no one’s gonna stop me now.

しかし誰も 今の僕を止められない

 

No one.

誰にも…

 

It’s hopeless.

絶望的なことだが

 

So hopeless to even try.

だからこそ この絶望に立ち向かってみせるよ

 

 

 

【 QUEEN Made In Heaven 】

【 It’s A Beautiful Day からの引用 】

 

 

 

 

 

 

下記のURLのリンクから、アルバムの目次に移動ことができます。