Supertramp Breakfast In America ~懐かしの70年代⑤ | 凡三郎の日々

凡三郎の日々

「不惑」から「知命」へ…。さ迷いっぱなしの日々を過ごしてきて、天命を知ることができるんでしょうか?そもそも私に天命なんてものはあるのでしょうか?日々行き当たりばったりです。

とある日の、私のBreakfast In Kabukichoは、こんなところでした。

$凡三郎の日々-楽釜

楽釜製麺所です。楽さんのお店です。
(ウソです、楽さん、すみません)

「さぁあなたも”朝うどん”始めよう!」のチラシに惹かれてフラフラと。
まさかその前の夜にこんなことになっていようとは、知るよしもなく「肉うどん」をススっておりました。
(勝手なリンク、すみません)
私はその夜、ここにおりました。天国と地獄ですね。
つくづくオトコは逃げ足ですドクロ

それと、お土産をくれたお方、ありがとうございました音譜





Breakfast In America
Artist: Supertramp

Take a look at my girlfriend
She's the only one I got
Not much of a girlfriend
Never seem to get a lot

Take a jumbo across the water
Like to see America
See the girls in California
I'm hoping it's going to come true
But there's not a lot I can do

Could we have kippers for breakfast
Mummy dear, Mummy dear
They got to have 'em in Texas
Cos everyone's a millionaire

I'm a winner, I'm a sinner
Do you want my autograph
I'm a loser, what a joker
I'm playing my jokes upon you
While there's nothing better to do

Don't you look at my girlfriend
She's the only one I got
Not much of a girlfriend
Never seem to get a lot

Take a jumbo cross the water
Like to see America
See the girls in California
I'm hoping it's going to come true
But there's not a lot I can do

スーパートランプに関するWikiはこちらです。 

ベリー・ベスト・オブ・スーパートランプ/スーパートランプ


Amazon.co.jp