炭火焼ほろほろチキンカレー | Unlocking English Confidence.

Unlocking English Confidence.

読む人のことを無視して英語学習のために書いてます。
土曜日は路麺の日も忘れないで下さい。

遅ればせながらすき家の炭火焼ほろほろチキンカレーを食べました。昨年食べたかったものの大人気で品切れ、結局食べずじまいでしたが大みそかのランチで食べてきました!大みそかなのにカレーかよってツッコミはしないで下さいね。
いやいや美味しいですね。チキンは本当にほろほろ。カレーは万人受けする感じです。大満足。
Good day, I'm glad you're here.
This is my lunch I ate on December 31, Oomisoka. I visited Sukiya and ordered Beef Stock & Pork Curry Rice w/ Char-grilled Tender Chicken Leg. It was 750 yen. I was interested in this last year but I didn't try, it had supply problem due to its over popularity.
It was good and met my expectation. The chicken leg was really tender, I was able to eat it by only a spoon. The curry soup had good balance between spicy and sweetness, I think the taste would be acceptable for most of people.

今年最初の路麺の日ですよ~。僕は来週からですが。
Thank you for reading, I hope you enjoyed this post.
Today is the first Romen Day in 2024 but I won't do Romen activity. I will do that on next Saturday. Enjoy a Romen Day!