仕事納め | Unlocking English Confidence.

Unlocking English Confidence.

読む人のことを無視して英語学習のために書いてます。
土曜日は路麺の日も忘れないで下さい。

明日一日有給休暇を取得して、今日が今年の仕事納めでした。っていうか去年も書いた気がしますが、今日はオフィスにほとんど人が居ませんでした。働き方改革ですね!(笑)
仕事納めの日なのでおそばを食べたい(笑)ってことで小諸そば。店舗によってクオリティのばらつきがあるんですが、ここのかき揚げそばは何故か絶品です。美味い!ごちそうさまでした。仕事が閉まりました。嘘です。今、家で仕事しています。
Hi there, how are you?
It was the last work day today for me this year. Most employees in Head Quater office are already on holiday, so there were few colleagues in the office. The New Ways of Working is getting embedding in my company.
I finished my work 1 PM, I visited my dentisit to extract the surgical suture of extracting my wisdom teeth last week. The gum and mouth condition is getting improving.
I love Japanese soba noodles, you know, so I decided to eat soba noodles on my last workday. I ate kakiage soba noodles at Komoro soba restaurant. I am not sure the reason, but the kakiage soba noodles at this Komoro soba restaurant is really better than other Komoro soba restaurants. I ate soba noodles at Yudetaro on my last workday last year. Ameba blog is really useful for looking back my past events.

 
毎年仕事納めの日には美味しいビールを飲むって決めてるんですが、今年はピルスナーウルケルにしました。美味いなあ。しみじみ。
I drink a good beer on my last workday every year. I drank Pilsner Urquell after coming back my flat.
I have worked hard this year even though my role has changed twice this year. Let me enjoy even big changes. I am looking forward to next challenges and changes. If possible, I want to occur a change.
皆さま今日もお疲れ様でした。夜に大阪へ帰ります!
Thank you for reading.
I am going to Osaka later.