西野カナ『No.1』 | Amebaありさの小さなお部屋

Amebaありさの小さなお部屋

ありさの小さなお部屋の
AmebaBlogへようこそ ♪

 
 
*☆*:..。o○*☆*:..。o○*☆*
カメラ ありさの好きな Photo カメラ
*☆*:..。o○*☆*:..。o○*☆*
 
 


 


 


 


 


 

 
 
*☆*:..。o○*☆*:..。o○*☆*
カラオケ ありさの好きな一曲 カラオケ
*☆*:..。o○*☆*:..。o○*☆*
 
 

西野カナ『No.1』FULL

You can watch it with your favorite
 "
volume control"
お好みの≪
音量調整≫でご視聴頂けま
 

Song

 : No.1

Lyrics・作詞

 : Kana Nishino 

Composition・作曲

 

 : LISA DESMOND・

MARIA MARCUS・KENTZ

🎤Main Vocalist

 : Kana Nishino

 

 : 西野カナ  

 

Song: No.1                ≪lyrics・歌詞≫
English translation       ≪英訳 ・ 歌詞≫
(Japanese translation)  ≪和訳 ・ 歌詞≫


If it may hurt
傷つくかもしれないなら
If you're awkward
気まずくなっちゃうくらいなら
Ah I’m in love
Ah 恋なんてもう
Should I not do it
しない方がいいのかな

With someone who will be kind
優しくしてくれる誰かと
If you want to date
適当に付き合うくらいなら
Ah forever
Ah いっそのこと
You should be alone
一人でいた方がいいの

Embarrassing and looking away
恥ずかしくて目をそらすとか
I'm nervous and can't speak well
緊張してうまく話せないなんて
An impossible adult
ありえない 大人なんだし
I want to live cool
かっこよく生きたいのに

Cause baby you're my on on on No.1
(貴方は私のNo.1)
and you're the only only only one
(そして貴方だけなの)
That smile, the whole eye
その笑顔, その瞳 全てが
To pound
ドキドキさせる

Cause baby you're my on on on No.1
(貴方は私のNo.1なの)
and you're theonly only only one
(そして貴方だけなの)
A little scary myself
ちょっと、自分でも怖いくらい
I wanna be your No.1
(私は貴方のNo.1になりたい)
This feeling never stops
この想い止まらない

If you don't get a job
仕事も手に付かないなら
If you can't be yourself
自分らしくいられないなら
Ah forever
Ah いっそのこと
I don't like it
好きじゃない事にしたい

I don't have an email reply
メールの返信がないとか
What are you doing now? What
今何してるのかな? なんて
I don't care
気にしない 忙しいし
I want to live cool
クールに生きたいのに

Cause baby you're my on on on No.1
(貴方は私のNo.1なの)
and you're theonly only only one
(そして貴方だけなの)
I don't understand
分からないその心 全てが
Frustrating
イライラさせる
Cause baby you're my on on on No.1
(貴方は私のNo.1なの)
and you're theonly only only one
(そして貴方だけなの)
A little scary myself
ちょっと自分でも怖いくらい
I wanna be your No.1
(私は貴方のNo.1になりたい)
This feeling never stops
この想い止まらない

Am I'm confused and pride Ah
戸惑いもプライドも Ah

It collapses little by little
少しずつ崩れてく
Kirai Kirai After all
キライ・キライ・やっぱりスキ
You can really like it
本気で好きでもいいかな

I wanna be your No.1
(私は貴方のNo.1になりたい)

Cause baby you're my on on on No.1
(貴方は私のNo.1)
and you're theonly only only one
(そして貴方だけなの)
That smile, its eyes, everything
その笑顔、その瞳、全てが
To pound
ドキドキさせる

Cause baby you're my on on on No.1
(貴方は私のNo.1なの)
and you're theonly only only one
(そして貴方だけなの)
I’m scared
ちょっと、 自分でも怖いくらい
I wanna be your No.1
(私は貴方のNo.1になりたい)
This feeling never stops
この想い止まらない

I wanna be your No.1
(私は貴方のNo.1になりたい)


✄・・・・・・・ A word from Arisa ・・・・・・・✄
          ありさからの一言
Here are some of my favorite songs.
ありさの好きな曲をご紹介致します。
Japanese and English translations vary from person to person.
和訳・英訳に、個人差があります。
Please understand and forgive.
ご理解とご容赦をお願い致します。
Hope you have a great day.
素敵な一日をお過ごしください・・・
✄・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・✄

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
 

 

きゃぴばら倶楽部👆きゃぴばらちゃん 
きゃぴばらちゃんの輪ブログ(⭐︎^ ▽`)b
此方👆LinkClickで、此処から行けます。



LINEスタンプのBlog👉”
貼り付け方” 
ribiさんより、ブログのスタンプ貼り付
けはご自由にお使い下さいとの事です


クローバーHope you have a wonderful dayクローバー
フォローしてね…
クローバー素晴らしい一日になりますようにクローバー


ありさの小さなお部屋
All Rights Reserved Copyright© by Arisa☆