僕は今日「処分」されたよ。。 | あなたが目覚めて加速する!自楽ライフ♡と覚醒ごはんナイアのブログ@マハロ美スタイル^^

あなたが目覚めて加速する!自楽ライフ♡と覚醒ごはんナイアのブログ@マハロ美スタイル^^

霊能者&セミナー講師として長年活躍してきたナイアが生み出す世界初!“覚醒ごはん”&自楽ライフ∞どんなワークやメンターもあなたがあなた自神として目覚めない限り、的外れ☆自由に自分自神を楽しむ♪自楽なハッピー覚醒メニューをお届けします^^

ちょっと考えましたが…シェアさせて下さい

いい悪い正しい間違ってるは
本来宇宙にはありません

けれどラムはこういうことがなくなる方が
幸せでワクワクします

だから自分の内側をクリーニングします(v_v)

ごめんなさい 許してね
ありがとう 愛してます

i want share this fact..i think essentially no right and wrong,good and evil in universe.everybody has own right and wrong.but i feel sad..i think i want be lost such a event..and i clean my inside.event is made by my inside..I'm sorry,forgive me,thank you,i love you.

facebookでAkiko Sasakiさんから。
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
ALOHA☆MAGIC∞で魂本来の声を生きよう♪∞ラム∞-579576_3967887565833_1539775895_3350033_1077643167_s.jpg

Dear Mom and Dad,
愛するパパとママへ

僕は今日「処分」されたよ
僕に我慢出来なくなったパパとママは僕をシェルターに連れて行ったんだ

シェルターは満杯で僕が貧乏くじを引いちゃったんだよ

今僕は黒いビニールの袋の中
パパとママが置いていった擦り切れたロープは他の子犬達にあげる

僕はすごく汚かったけど、
虹の橋を渡る前に係りの女の人が綺麗にしてくれたんだ

もし靴を噛んでなかったらまだ家に置いてくれてたのかな

多分あれは革で出来てて
床に落ちてたからただ遊んだだけなんだ
だって子犬用のおもちゃを買ってくれなかったから・・・

家の物を破壊したりしなかったらまだ家に置いてくれてたのかな

恥ずかしい事しちゃったのかもしれないけど、
でもしつけの本やしつけ教室とかで僕にきちんと教えてくれたら
僕だって覚えたと思うよ・・

家の中にノミを入れてなかったらまだ家に置いてくれてたのかな

ノミよけの薬無しで僕の事ずっと庭に置きっぱなしだったから
しょうがなかったんだよ・・・・

もしあんまり吠えてなかったらまだ家に置いてくれてたのかな

僕はただ「怖いよ」とか「寂しいよ」とか
「僕ここに居るよ!仲良くしたいんだよ!」とか
言いたかっただけなんだけどね・・

もしパパとママをもっと幸せにしてあげてたらまだ家に置いてくれたのかな

叩かれるだけじゃ僕だってどうしていいか分からなかったんだよ

もしパパとママにもっと
僕の事を世話したりしつけする時間があったらまだ家に置いてくれてたのかな

パパとママが僕に構ってくれたのは最初の一週間だけだったけれど、
僕はずっとずっと愛してくれるのを待っていたんだよ・・

僕は今日「処分」されたよ
愛を込めて パパとママの息子より
Love, Your Puppy

Dear Mom and Dad,

I died today. You got tired of me and took me to the shelter. They were overcrowded and I drew an unlucky number. I am in a black plastic bag in a landfill now. Some other puppy will get the barely used leash you left. My collar was dirty and too small, but the lady took it off before she sent me to the Rainbow Bridge .

Would I still be at home if I hadn't chewed your shoe? I didn't know what it was, but it was leather, and it was on the floor. I was just playing. You forgot to get puppy toys.

Would I still be at home if I had been housebroken? Rubbing my nose in what I did only made me ashamed that I had to go at all. There are books and obedience teachers that would have taught you how to teach me to go to the door.

Would I still be at home if I hadn't brought fleas into the house? Without anti-flea medicine, I couldn't get them off of me after you left me in the yard for days.

Would I still be at home if I hadn't barked? I was only saying, "I'm scared, I'm lonely, I'm here, I'm here! I want to be your best friend."your best friend."

Would I still be at home if I had made you happy? Hitting me didn't make me learn how.

Would I still be at home if you had taken the time to care for me and to teach manners to me? You didn't pay attention to me after the first week or so, but I spent all my time waiting for you to love me.

I died today.
Love, Your Puppy

www.facebook.com/photo.php?fbid=10150314347836756&set=a.10150116668966756.316879.542371755&type=1&theater