■英語学習の気づきと覚悟ーある学習者の方の声を紹介します。 | アラフィフ★英語★歌★ベース★音楽で人生エンジョイ

アラフィフ★英語★歌★ベース★音楽で人生エンジョイ

アラフィフ人生を豊かにすべく英語と歌とベース(音楽)チャレンジの記録

 

 

 

ファンキーアコですウインク

 

昨夜寝る前に興味深いアマゾンの(英語)本レビューを見て、それをブログ記事にしました。

 

朝一番に取り掛かったのに書き終わるのになんやかんやで数時間もかかった・・・1万字以上書いたし…アセアセ

 

最近HPのブログ記事にかなりの時間を費やしてます。まぁ結局それが自分のウェブサイトを育てるってことなんだろうと思います。

 

・・・そのレビューは大人やり直し英語学習者の方が書いたもので、その方の決意と外国語学習の本質が垣間見えるので私も自分の苦節時代を思い出し(って今も苦節ですけどね)とても共感したので紹介しました。

 

外国語学習は一筋縄ではいかないところがあるので大変っちゃあ大変ですけど、得られる気づきやご褒美も確かにあるので頑張って続けて欲しいし、私も続けます。ブログ記事が参考になれば嬉しいですウシシ

 

私もがんばりますっOK

 

夢を追い続ける覚悟がありますか?今日は私が共感した、ある初級学習者の方の気づきと決意を紹介します

 

On my updated website blog, I'm introducing one of the amazon book reviews that I hope might give you some insights about the determination and efforts that you would need in order to continue your language study. The review was written by this adult beginner-level English student and I came across it just before going to bed. So, I decided to work on first thing in the morning, but just finished it now. It took me more than several hours to complete (Oh,no!) and the article has more than 10000 characters! I don't know how much of my time I've been devoting to my web articles these days...I have to admit that that's what "Nurture Your Website Like A Baby" is all about after all. Anyway, although it's not an easy path and there's no quick remedy, magic or wonder, I believe that what you can find while tackling your new language, no matter how old you are, is fulfilling and worth trying. So, hope you enjoy learning and keep up with the good work! I'd be happy if this particular blog article would help.星

 

 

アラサー海外経験なし高卒(しかも不登校経験あり)で英語が大の苦手&全く話せなかった私にもできたんですから!


あなたにも絶対に英語は話せます!

Go! 矢印矢印矢印矢印矢印矢印矢印矢印

 

使える英語を目指してあなたを応援するサイト