Never Lost | 言語分析未来予測

言語分析未来予測

言葉で表すもの全てが分析可能です。言葉での分析は予測的な文章となります。


Achilles & Semblance Smile & Sharon Valerona - Never Lost (Extended Mix)

Never Lost

may feel a certain way
we on the reach of my control
is it in the words you say
it fire to my soul

leave the light on
come on clide
will we wait much longer

when the feeling gets stronger
looking deep inside of me
all your it goes right through
now I know where I me to play

never lost when I'm with you

no
no

never lost when I'm with you
with your promise unspoken

yeah

raing higher vies inside of me
eyes got light in moment
never lost when I'm with you

breathing you in and now I'm breathing you out
I could die in your light but yet showing you what

never lost when I'm with you


ネバー・ロスト

あるように感じるかもしれない
私の手の届くところにいる
それはあなたの言葉にある
私の魂に火をつける

明かりを灯したまま
さあ、クライド
いつまで待つのだろう

気持ちが強くなったら
私の奥深くを見つめながら
あなたのそれはすべて通り抜けていく
今、私はどこで遊ぶべきか知っている

君といれば迷わない

いいえ
いいえ

君といれば迷わない
あなたの約束は言葉にならない

ああ

私の中で高鳴る
瞳は瞬間に光を得た
君といれば、迷わない

君を吸い込み、そして今吐き出している
私はあなたの光の中で死ぬことができる

あなたといるとき、決して失わないもの