Falling In Love Again | 言語分析未来予測

言語分析未来予測

言葉で表すもの全てが分析可能です。言葉での分析は予測的な文章となります。



Falling In Love Again

I’m so afraid
To fall in love
I’m so afraid
To fall for you
But I know, I know, I know I know I have to

I’m so afraid to bring you close
I’m so afraid of being hurt
But I know, I know, I know I know I have to

I feel you want
I feel you try
I feel your heart to bring me here
But I’m scared of feeling close again

My fears came out
Not feeling safe
I’m trying hard to save myself
And I’m falling, falling falling, again


再び恋に落ちる

とても怖いです
恋に落ちる
とても怖いです
あなたのために落ちるために
しかし、私は知っています、私は知っています、私は私がしなければならないことを知っています

私はあなたを近づけることをとても恐れています
怪我をするのがとても怖いです
しかし、私は知っています、私は知っています、私は私がしなければならないことを知っています

私はあなたが欲しいと感じます
やってみた気がする
私をここに連れて来るあなたの心を感じます
でもまた親密になるのが怖い

私の恐れが出てきました
安全を感じていない
私は自分自身を救うために一生懸命努力しています
そして、私は落ちています、落ちています、また