Welcome back!! #richpavel #bali | だいすき! BALI, MY LIFE

だいすき! BALI, MY LIFE

バリ島でサーフィン、観光ツアーの会社をしています!
サーフィン、ボディボード、トレーニング、ヨガ、グルメなどなど♪バリにぜひ遊びに来てくださいね!

Every time he makes me surprise. Rich came back to Bali! 
どうしてるかな?と思ったら、いつも突然現れてビックリさせてくれる彼!リッチ パヴェルがバリに戻って来ました!
※リッチにボードをオーダーしたい方は今日から2, 3週間以内にご連絡ください!

Happy Birthday Sugi!! 
今日は杉本氏のお誕生日でした。スギさんおめでとうございます!

It's really great opportunity to see nice friends to live in Bali. Come and join us!! 
こうして素晴らしい友人と一緒に過ごせることも、バリで暮らす喜びのひとつです。

I went to Mike Woo's home today. I love his way if  body maintenance. Thanks Mike!
I love his lovely dog, too. She comes to kiss me when I'm hanging! Hahaha

And we are looking forward to your visiting our house! 
そんな、いろんなイベントもあったりするかも!?な、私たちの Bow's Surf House のご宿泊も、楽しみにお待ちしております!


You can have pool training and yoga class here, too! 
ご宿泊のレッスン受講生の方はプールトレーニングも受けられまーす!ヨガもプールサイドで行います。ご希望の方はお申込みくださいネ!