ワンダーランドのミュージック・カフェ | <癒しの音楽>

<癒しの音楽>

心に届く贈り物!

みんなで歌おう!

スティービー・ワンダー、エルトン・ジョン、ディオンヌ・ワーウィックそしてグラディス・ナイト。。。

(スティービー・ワンダーとエルトン・ジョンのコンサートへは行きましたよ。 歌と音楽に酔いしれました。)

みなで、微笑み、輝こうね。。そして、一緒にうたおう!

きょうのコーヒーは、キリマンジェロにしよう。





クリックしてね


愛のハーモニー  That's What Friends Are For


And I never thought I'd feel this way

こんな風に感じるなんて思ってもみなかった
And as far as I'm concerned

少なくとも僕について言えば
I'm glad I got the chance to say
That I do believe I love you

本当にあなたを愛している、と言える機会があって嬉しい

And if I should ever go away

もし、僕が遠く離れていっても
Well then close your eyes and try

To feel the way we do today

その時はただ瞳を閉じて 僕らが今日感じたように感じてみてね
And then if you can remember
もし憶えていたら
Keep smiling keep shining

微笑みを絶やさず 輝きつづけて
Knowing you can always count on me for sure

僕をいつも頼りにしていいという事を知っていてね

That's what friends are for

友達はそのためにあるのだから
For good times and bad times

楽しい時も苦しい時も
I'll be on your side forever more

僕はいつまでも君の味方だ
That's what friends are for
友達はそのためにあるのだから
Well you came and opened me

君が来て僕の心を開いてくれた
And now there's so much more I see

そして、今はたくさんのものが見える
And so by the way I thank you

だから、つまり、君に感謝している
And then for the times when we're apart

そして僕らが別れ別れになった時は
Well then close your eyes and know

These words are coming from my heart

瞳を閉じれば、これらの言葉が私の心からのものだと分かる
And then if you can remember
もし、憶えていたら
Keep smiling keep shining

微笑みを絶やさず 輝きつづけて
Knowing you can always count on me for sure

僕をいつも頼りにしていいという事を知っていてね

That's what friends are for
友達はそのためにあるのだから
For good times and bad times

楽しい時も苦しい時も
I'll be on your side forever more

僕はいつまでも君の味方だ
That's what friends are for
友達はそのためにあるのだから