あんな曲やこんな曲-3 | DJ K-LOWのブログ
ちゃーっす
DJ K-LOWです。

まだまだ好きな曲です。
Got your Back / T.I. Feat. Keri Hilson


[Chorus: Keri Hilson & T.I.]
I got your back boy
あなたには私がついてるわ、ボーイ
We were high
二人には良い時もあったし
We were low
悪い時もあった
but I promise I will never let you go
でも約束する、絶対にあなたを手放さないわ
said I got I got I got I got your back boy
言ったでしょ、あなたには私がついてる
I got I got I got I got your back boy
私がついてるわ、ボーイ
(I know you got my back right)
(わかってる、俺にはお前がしっかりとついてるよな)
keep my swagger
自分のスタイルを持って
keep it looking good for ya
あなたの為にお洒落をする
keep it looking hood for ya
悪ぶってみたりもするわ
shawty if you don’t know
ねぇ、もし知らないなら
I got I got I got I got your back boy
ボーイ、あなたには私がついてるわ


[T.I. Verse 1]
Hey it’s whatever shawty
ショーティー、それがなんだって
you aint gotta ask
聞く必要なんてないぜ
yes Valentino blouses, summer houses, cash, check!
ヴァレンティーノのブラウスだって、別荘だって、現金でお支払い
you can get it you deserve it, flawless diamonds, Louie purses,
お前には受け取る価値がある、傷一つないダイヤでも、ヴィトンのバッグでも
my mission’s to purchase Earth for her
俺の使命は彼女に地球を買ってあげること
present the gifts without the curse
素晴らしいプレゼントを贈ることだ
her pleasure is my purpose
彼女の喜びこそ俺の目的
pleasure to be at your service
お前の役に立てれて嬉しいぜ
front row at fashion shows as well as Sunday morning service
日曜日の朝の礼拝でもファッションショーでも最前列
but better days or for worse
良い時も悪い時もずっと一緒
if I’m paid I’m hurting in my pocket
もし俺は金を稼いでるなら、ポケットに穴があいてるんだろう
she still got a n-gga back thats for sure
間違いなく彼女はまだ俺についてるさ
no matter what may occur in life
人生で何が起きようとも
everyday with her is like a plus
毎日彼女と一緒にいることがプラスになる
I’mma love her til she be like thats enough
俺は彼女がもういいて言うまで彼女を愛するよ
pop a bottle get a couple wine glasses fill em up and lift em up
ボトルを開けて、ワインを二つのグラスいっぱいに注いで持ち上げて
let us toast to the future here’s to us
さぁ、乾杯しようぜ、俺たちの未来に
no, here’s to her
いや、彼女の未来に


[Keri Hilson - Bridge]
THey wonder how we do what we do
みんな不思議がってるわ、私たちがいったいどうしてるのかって
Panamera Porsches me and you
二人でポルシェのパナメーラに乗って
Stuck to your side like, like, like glue
ノリみたいにあなたの側にくっついてる
be by your side whatever your goin through
何が起きようとあなたの側にいるわ


[Chorus: Keri Hilson & T.I.]
I got your back boy
あなたには私がついてるわ、ボーイ
We were high
二人には良い時もあったし
We were low
悪い時もあった
but I promise I will never let you go
でも約束する、絶対にあなたを手放さないわ
said I got I got I got I got your back boy
言ったでしょ、あなたには私がついてる
I got I got I got I got your back boy
私がついてるわ、ボーイ
(I know you got my back right)
(わかってる、俺にはお前がしっかりとついてるよな)
keep my swagger
自分のスタイルを持って
keep it looking good for ya
あなたの為にお洒落をする
keep it looking hood for ya
悪ぶってみたりもするわ
shawty if you don’t know
ねぇ、もし知らないなら
I got I got I got I got your back boy
ボーイ、あなたには私がついてるわ


[T.I. Verse 2]
This is for the women who man caught a sentence
この歌は、自分の男が捕まった女性たちに捧げる歌だ
who gon be there for a minute but they didn’t keep their distance
彼はしばらくの間刑務所にいることになるけど、彼女たちは決して離れない
they stayed home waiting on the phone
家にいて彼からの電話をずっと待ってるんだ
and on visit day show up looking good smelling better, playing kissy face
面会の日にはお洒落をしていい匂いをさせながら、キス顔で姿を見せる
just wanna let you know we appreciate
ただ俺らが感謝していることを知って欲しいんだ
everything you do for us on a day to day
お前たちが日々俺らの為にして来たこと
and I know we don’t show you all the time but we lucky that you ours
いつも気持ちを見せてる訳じゃないけど、お前たちの男でいて本当に幸せだよ
no bouquet of flowers could ever show how much we know we need you
どんな花束だって、俺らがどれだけお前たちを必要としてるかを表すことはできない
we do all thats in our power just to please you
俺らはお前たちを喜ばす為に全力を尽くすさ
see boo, f-ck them girls I would leave the World ‘fore I leave you
なぁ、あの女たちなんか気にするなよ、お前を離れるくらいなら死んだ方がましだ
may God say even eve and adam aint got shit on these two
イヴとアダムでさえもこんなには仲良くないって神様が言うかもしれない


[Keri Hilson - Bridge]
THey wonder how we do what we do
みんな不思議がってるわ、私たちがいったいどうしてるのかって
Panamera Porsches me and you
二人でポルシェのパナメーラに乗って
Stuck to your side like, like, like glue
ノリみたいにあなたの側にくっついてる
be by your side whatever your goin through
何が起きようとあなたの側にいるわ


[Chorus: Keri Hilson & T.I.]


[T.I. Verse 3]
Show love
愛を見せて
even though them chicks be hating on us
他の女たちが俺たちに嫉妬しても
still I’m gonna keep her by my side
絶対に彼女の側を離れない
In whatever situation we gon ride
どんな状況になっても
make all my fantasie’s come alive
夢を実現するんだ
thats no lie now
嘘はない
I’ll be alright as long as your gon be beside me
お前が側にいれば俺は大丈夫
10 million dollar mansions won’t suffice
1000万ドルの豪邸でも意味がない
if you aint gon be in there with me at night
お前が中で夜を一緒に過ごしてくれないと
the pieces to my puzzle’s in my life
俺の人生のパズルのピースたち
with all of my good days and all of my bad
いい日のも悪い日のも全部
you stood by your man and you know you got my back
お前はずっとお前の男の側にいてくれた、俺についてってくれた
worth every car every bag with me they wanna be that
みんなが欲しがってる俺のどの車もバッグも、お前にはもらう価値がある
I know what I got at home
俺は自分が家に何をもってるかを知ってる
I aint never gon leave that
絶対に手放さない
them b-tches best believe that
バカな女たちはそれをわかった方がいい