PROGRESS | kenのブログ

PROGRESS

PROGRESS のカリグラフィー作家は僕たちのテニススクールメイトでした。彼女は2015年10月に突然天に旅立ちました。
僕たちは故人の意思を繋ぐ事にしました。
僕たちにとってとても大切なPROGRESSです。

The calligrapher from PROGRESS was our tennis schoolmate. She suddenly passed away in October 2015.
We decided to connect her wishes with the deceased.
PROGRESS is very important to us.

El calígrafo de PROGRESS fue nuestro compañero de escuela de tenis. Falleció repentinamente en octubre de 2015.
Decidimos conectar sus deseos con los del difunto.
El PROGRESO es muy importante para nosotros.