2018年 新しいことを学びませんか?陰ヨガ資格30時間 | Yuka Style Naturopathy Studio by YukaNewYorkYoga

Yuka Style Naturopathy Studio by YukaNewYorkYoga

代々木上原にある 自然療法スタジオ
健康とは、心と体を病気から予防できる心身にすること。
スタジオでは、心身を整えるために運動(ヨガ)・ハーブ・アロマを使って、皆様の健康に寄り添い、学ぶ場所。
http://yukanyyoga.com

【陰ヨガTT】早割は4月10日まで!

 

 

2018年。

 

新しいことを学びませんか?

 

インヨガは1つのポーズをゆったり行うヨガです。

 

どなたでもすぐにできる

 

癒しのヨガ。

 

皆様のご参加お待ちしております!

 

スタジオの陰ヨガクラス体験レッスン受付中です:)


陰ヨガTTのCorina先生は

アメリカを代表する陰ヨガ指導者!

初の日本来日となります。

 

 

この貴重な学びの場を是非体感ください。

 

 

こちらはコリーナ先生のクラスを受けた方の体験談です。

 

是非ご覧ください。

 

 

 

Testimonials for Yin Yoga Teacher Training with Corina Benner

 


先週開催されたティーチャートレーニングに参加させていただけたことを心から感謝してい ます。

 

先生の言葉、優しさ、そして深みのある人柄によりたくさんの知識を得ることができ、 とても楽しい時間を過ごすことができました。

 

そして全ての面での美しさに魅了されたこと で、とても良い刺激になりました。先生の用意なりたいと心から思い、すでに今週のレッス ンに今回学んだことが生かされているのを感じることができました。

peace Erin Moore

 

 


I wouId like to thank you whole heartedly for the yin teacher training you presented this past weekend. I enjoyed it thoroughly and gained so much knowledge through your words, kindness and depth. I
was amazed at your beauty throughout and was truly inspired by you. I aspire to be like you and have already noticed this training bleeding into my classes this week. Peace, Erin Moore

 


この場をお借りして、先生の時間と知識を私たちに分けてくださったことを本当に感謝します。

 

ヒューモアやディスカッションを組み込んで進める先生の教えかが(すごく!)ありがたく思います。

 

とてもたくさんのことを学ぶことができ、私の日々のヨガプラクティスやクラスに陰ヨガの哲学や姿勢を採り入れて行けることに今からワクワクしています。

 

先生にお会いできたこと、クラスの一員として参加できたことが本当に嬉しく、すでに次の勉強の機会が今から楽しみです。本当にありがとうございました。

 


I wanted to take a moment to properly thank you, though, for all of the time and knowledge and resources you shared with us. I appreciate (so much!) the way you incorporate humor and discussion into your teaching process. I learned so much, and am totally pumped to incorporate Yin philosophies and postures more in my personal practice and classes. I can't wait to learn more. So lovely to meet you and to be a part of this. Thank you from the bottom of my heart. – Joanna Doberstein

 


コリーナ先生、本当に素晴らしいトレーニングでした。今まで受けてきた数々のトレーニングの中で一番良かったです。あなたの寛大さとこの題材への明らかな愛には本当に感化されました。

 

マニュアル、日々の時間割、話し合いの空間、全てが素晴らしかったです。そして何よりも、先生としてあるべき姿のモデルになってくださったことに感謝します。

見習うべき心構え、地に足が付いていて、優しく、興味深く、好奇心旺盛で、献身的。。。そして面白い! 

 

私にとっては、課題の内容が難しいものもありましたが、それでもすごくわかりやすく、実用的に教えてくださいました。自分のスタジオで、完全に生徒ととし没頭するのは難しいこともありますが、、

 

今回はすごくのめり込むことができ、右からも左からも「な
るほど!」と思わされ、今後の自分の教えが変わることに気づかされました。この生徒としての経験、そしてスタジオオーナーとしてあなたをホストできたことに本当に感謝の気持ちでいっぱいです。また教えに来ていただける機会がありましたらいつでも大歓迎です!


;) xx, Maura Manzo

 

 


Corina, that training was so fabulous. One of the bests I’ve ever taken. Your generosity of spirit and obvious love of the material are inspiring. The manual was fantastic, the structure of the days, the space for dialogue — all so fabulous. Thank you for modeling for us all how to show up as a teacher —

grounded, prepared, generous, curious and devoted...and with a sense of humo11r! For me personally, some of this material can be pretty dense, but you landed it all in such an applicable way. It can be hard to be a student sometimes when in your own studio, but I felt fully immersed in the material, a-ha’s left and right and really aware of the how this is going to shift my teaching. I'm full of gratitude to have had the experience as a student and to have had the opportunity as a studio owner to host you. You are welcome back any time to teach anything you like ;) xx, Maura Manzo

 


今回のトレーニングは本当に素晴らしい体験でした。授業内容も雄弁に語られていました。

 

 陰ヨガに出会えてすごく嬉しく思い、本当に人々にとってのパワフルな癒しのヨガだと思い ました。

 

自分の陰と陽ヨガのプラクティスによって、自分の体とのつながりかたが変わるの を感じることができました。体の形、他の生徒たちの形の探求をすることによって、人間一 人一人の体の違いに気づくことができました。

 

授業はとても明白でした。内容がもとても整 理されていて、すごく親切にあなたの才能を私たち生徒に共有していただけてた事を本当に 感謝しています。さらに深く入り込む事ができ、 pranamaya コーシャや manomaya コーシャ に触れる事ができた気がします。本当に美しい体験でした。– Melissa Winch

 

 

 


My overall experience of this training was truly amazing. You shared your material eloquently. I am so excited about Yin and believe it is a powerful healing yoga for everyone. I felt a huge shift in how I connect with my body during both my yin and yang practices. Allowing us to explore shapes and observe the shapes of the other trainees helped me bring awareness to all our anatomical uniqueness. The clarity of the program was “crystal clear”. The program was well organized and you were incredibly gracious to share your gift with us. I was able to go deeper inside - dabbling into the pranamaya and manomaya koshas. Beautiful! – Melissa Winch

 

 

 

コリーナさん、本当にありがとうございました。本当に魅力的(神秘的な)な体験でした。

 

あなたは本当に感化され、先生の話を毎日一日中聞いていても飽きないと思います。このトレ ーニングで確実に自分のプラクティス、そして陰ヨガの理解が変わりました。

 

あなたの知識 を分けてくださって本当にありがとうございました!- Jenna Mannino

 


Thank you for everything, Corina. It was truly a magical experience. You are so inspiring and I could listen to you talk all day every day and not get bored!! The training definitely impacted my personal practice and my understanding of yin yoga. Thanks again for sharing your wisdom with us! - Jenna Mannino

 

 

 

2018年。

 

新しいことを学びませんか?

 

インヨガは1つのポーズをゆったり行うヨガです。

 

どなたでもすぐにできる

 

癒しのヨガ。

 

皆様のご参加お待ちしております!

 

スタジオの陰ヨガクラス体験レッスン受付中です:)