これは 私が6歳頃に本当にあった不思議な話だ。



その頃私は霊能力がかなり強い祖母と二人で暮らしていた。




祖母は内科の看護婦長だったこともあり忙しく

保育園でのお迎えはいつも私が一番遅かった。




大好きな祖父が他界し

(故)兄だけ先に、東京で働く父の元に引き取られていた




一番好きな育ての母からも

【意地悪】だったその祖母に引き裂かれていた。。




そんな寂しい環境の中

私は保育園で悪さばかりをしてはよく


先生達に鍵のかかった



【石炭の倉庫】に閉じ込められていた。



保育園でも味方の先生は一人しか居なかった




いつも石炭の倉庫の鍵を開けそこから出してくれる先生も(その)先生... 



その先生だけは幼い私の寂しさを知っていたのであろう... 




その頃、保育園ではまだ2歳になるかならないか位の男の子がいて


保育園の先生や上の園児達に大変可愛がられていた。





子供ながらに焼きもちを妬いていた?

私はある日の晩、その子を虐める夢を見ていた... 




すると突然隣で寝ていた祖母が


「手を放しなさい」と...



横を振り返ると


祖母は目を瞑ったままだった... 




目を開けた私の上には【その子】の腕が... 


私はその腕をグンッと引っ張り

「痛い痛い!」と泣き叫ぶその子の声をただただ聞いていた




(何もない空中から腕..)




私は祖母に言われた通り腕を放した... 




すると祖母が



「もう寝なさい」と... 。



しかし祖母はずっと目を瞑ったまま。




明くる日の保育園。

気になった私は【その子】に近付き腕を取り見た。




その腕は確かに赤くなっていた...


それを見た先生が、また私を石炭の倉庫に入れたんだった... 





「手を放しなさい」





と、言ってね... 







 This is a mysterious story that I really had when I was about 6 years old.




 At that time, I lived with my grandmother, who has a strong psychic ability.





 Her grandmother was busy as a nurse chief of internal medicine


 I was always the last to pick up at the nursery school.





 My favorite grandfather passed away


 Only his brother was taken over by his father who works in Tokyo.





 From my favorite mother


 It was torn by her mean grandmother.  ..





 In such a lonely environment


 I was often locked by the teachers when I was in the nursery




 I was trapped in a [coal warehouse].




 Even in the nursery school, there was only one ally teacher





 The teacher who always unlocks the coal warehouse and takes it out from there is also (the) teacher ...




 Only that teacher probably knew my loneliness when I was young ...





 At that time, there was a boy in the nursery school who was about to be two years old.


 It was very much loved by the nursery teachers and the older children.






 I was jealous of burning rice as a child, and one night I had a dream of oppressing the child ...





 Then suddenly my grandmother who was sleeping next to her



 "Release your hands" ...




 Looking back


 Her grandmother kept her eyes closed ...





 On me with her eyes open, the arm of [the child] is ...


 I just pulled the arm and heard the child's voice crying, "It hurts!"





 Arms from the air with nothing ...



 I let go of her arm as my grandmother told me ...



 Then her grandmother said, "Let's go to bed."




 My grandmother kept her eyes closed.





 Nursery school tomorrow.


 I was worried, I approached [the child] and took a look at my arm.





 That arm was definitely red ...



 The teacher who saw it put me in the coal warehouse again ...







 I was told, "Release your hands" ...