{7549D85E-714A-4137-96B7-18A792C6CF99}



Everyone is different.

Everyone is weird.

Thats so great.



A Difference excites my curiosity.

Im always hungry about new things.



There are lots of difference in the world, but these difference gives us more discovery and inspiration. 



That makes our life more beautiful, and to accept these difference makes a peace.



But, it takes long time to overcome these, and understanding each other, building up deep connection. 


Or, probably it is quick to attract each other If each has similar feelings.




When you attract someone, can you explain that why? 



I will say Somehow, it's attractive.




I've faced lots of wonderful difference so far. But If I stayed only in Japan, I was not able to experience such a these. 




I was not able to understand/talk in any language at the beginning when I started to live abroad, then I have came to pursue the true nature of things through outside of language. 


and then have started to recognize that these things are connected with emotion and heart.




if you can feel things that is behind/outside of Language, you might be able to see true nature of things.





To accept everything.

To embrace with love.



Hope and love are overflowing in this world! 



{8C30044A-BC2D-491C-8A32-A19E574A6543}



みんな違って、みんな変。

それって最高なことじゃん。



「違い」は私の好奇心を掻き立てる。

私はいつも新しいことに飢えている。



この世界には沢山の「違い」がある。



だけどそれらの違いは私たちに発見と刺激を与えてくれる。



それは人生をより美しくし、それらを受け入れることは平和を生み出す。




しかし、それらを乗り越え、お互いを理解し、深い繋がりを構築するには多くの時間を要する。



あるいは、同じような感覚を持つもの同士はすぐに惹かれ合うかもしれない。



あなたは誰かに惹きつけられた時、それがなぜかを説明できますか?




私はこう言うと思います。



「なんとなく、魅力的だから」




私は今まで沢山の素晴らしい違いに直面してきました。



だけど、もし日本にいたままだったら、こんな経験はできなかったと思います。




海外生活を始めた最初の頃は、言葉を理解できず、会話もできませんでした。



その時、言葉以外の部分から物事の本質を追求するようになりました。



そしてそれらの事は、感情や心との繋がりがあるということに気づき始めました。




もし、言葉以外の部分を感じることができたら、本質を見抜くことができるかもしれません。




全てを受け入れよう。


愛で包み込もう。



この世界は、希望と愛に溢れてる!



{F4C89F01-EF27-4D48-897A-34B8CDA2918D}


YUKI