写真は【テラピーク】USJの新アトラクション | TERAPEAK-JAPAN Official blog (ameblo.jp)から引用

私たちはUSJでは今年で最後になるスパイダーマンに会いに行きました。
 

 

USJのメイン入り口である門です。今は新しいアトラクションができたため、マリオがメインとして飾られていました。新しくできたニンテンドーワールドでは混雑緩和のため整理券が配られていました。
Mrio was displayed at the main gate. Numbered tickets were distributed in the new Nintendo World because relieve congestion.
这是USJ的正门。因为有了任天堂世界,这里展示着马里奥。在这新的游乐设施前,发放着编号票以免拥堵。

 

3時のおやつにルイズNYピザパーラーでピザを食べました。私たちはマルゲリータを食べました。ここにはサーティーワンも入っているので,暑い日ならアイスを食べるのもおすすめです。
We ate margherita pizza at Louise NY Parlor. This restaurant have an icecream shop. It is also recommended on hot days. 
我们下午在Louise NY Parlor里吃了披萨。我们都吃了一盒玛格丽特披萨。这里也有31,我们建议夏天吃冰淇淋。

 

 

雨の日だったのでミニオンが屋根の下にいました。一緒に写真を撮ろうとしたらミニオンが家に帰ってしまいました。残念でしたが,たぶんパレードの準備で忙しかったのでしょう。
It was a rainy day and the minions were under the roof. Minion went home unfortunately, they were probably busy preparing for the parade.
那是下雨天,小黄人在屋顶下避雨。 我们要和他们一起照相,很遗憾小黄人回家了。他们会正忙着准备游行。

 

私たちはスパイダーマンのアトラクションに乗りました。実はこのアトラクション自体が今年でなくなってしまうので、3Dでリアルなスパイダーマンを楽しむために多くの人が集まっていました。
片山]We rode the Spider-Man attraction. Actually, this attraction itself will be closed this year, so many people gathered to enjoy the realistic 3D Spider-Man.
我们坐了蜘蛛侠景点。这个景点本身今年就会取消,所以很多人都在这里享受三維蜘蛛侠的乐趣。

 

 

このアトラクションでは多くの種類の缶バッチが一つ700円で販売されています。今年で終わってしまうので期間限定となっており、一人3つまで購入することができます。
At this attraction, many kinds of can badges are sold for 700 yen each. Since it will end at the end of this year, it is a limited time offer, and you can purchase up to three per person.[片山]
这个景点在出售多种罐头徽章,每个徽章售价为700 日元。由于这个景点今年年底结束,所以是限时的,每人最多可以购买3个。

 

 

パッケージの中は分からないようになっています。私たちが購入した一つはSPYDERMANのロゴ、もう一つはスパイダーマンをデザインした缶バッチが出ました。今後購入できなくなるものなので、記念になります。
It is not visible inside the package. The one we purchased is the SPYDERMAN logo. The other is a Spiderman badge. It will be a memorial as we cannot buy one in the future.
我不知道包装里有什么。我们购买的一个是蜘蛛侠标志,另一个是带有蜘蛛侠图案的罐头徽章。将来不能购买,我们可以保管作为纪念品。

 

天気が良くなかったため乗れないアトラクションや中止となったショーもありましたが,おいしいご飯や私たちがメインとしていた今年最後になるスパイダーマンも楽しかったです。雨でも十分楽しめるのがUSJです。
Some attractions could not be ridden because the weather was not good and some shows were cancelled. But I enjoyed the good food and the purpose Spiderman. USJ can be enjoyed even in the rain.
虽然也有因为天气不好不能乘坐的游乐设施和取消的表演,但是好吃的米饭和我们作为主菜的今年最后的蜘蛛侠也很开心。即使下雨也能充分享受的就是USJ。