今日訓死左丫,, 差d 冇交功課!!! 老公佢打左好多次比我-_- 我都系唔識醒,, hahaぶーぶー

超搞笑,, 問完佢 ar 依, 打比我!! 之後,, 佢就系旺角等我-0- 個時都11點幾!

我交完功課:] 同佢一齊行呢個MK.. 行行下肚餓- - 去搵麵包鋪啦ビックリマーク

點知佢帶我去食菠蘿油,, haha 食落去-.-.. ・・・超級好味道! GOOD=] 好正丫,,

邊行邊食, 去呢個金魚街同花園街-0- 行行下, 成點鐘, 搭地下鉄出返CWB

因為今日約左肥憂食飯,, 卡卡=] 去到= = 原來都未夠鐘, 去左CWB一期うさぎ

見到肥憂-0- 佢話去食老千拉麵,, haha,,らぶぅ 食完行左陣衫鋪,, 肥憂要返工了

我地後尾去左食呢個【愛爾蘭瘋薯】 邊行邊食,, XDD,, 未試過d薯條切到甘厚さぼてん

行左陣 之後老公話要去探婆婆,, 都好-0- 佢話要去個間麵包鋪買包比婆婆,,

點知佢唔記得左,,間野系邊度-_- 真系比佢激死,, 哈哈哈哈哈,, 原來間野系好遠嫁,,

おにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎり

行到好累-0- 個人有d 謝謝地,, 仲以為間野就甘系鵝頸橋街市添=] 饅頭+豆沙包,,

地下鉄去柴灣,, 轉小巴入東區依院,, 打ち上げ花火好遠-.-.. 不過唔緊要啦,, 去探婆婆嫁呢,,

去到見到婆婆冇咩事= =" 見到個新表妹女の子原來佢系 5 依 的足あと第1次見,, haha

大依媽, 婆婆, 工人, 五依 仲有表妹-0- 坐車返去,, 我地洗完手,, 打比姐妹媛,,

點鬼知佢唔得閒-_- 1個住長洲, 1個住青衣,, 甘遠水路黎搵佢.. 點知佢竟然唔得閒

算數,, 最後約左佢下個星期五打邊爐.. 搵返BUS出9龍!! 車程都唔使半個鐘-0-

落左佐敦諗緊食咩好.. 已經行緊落呢個油麻地,, 我地要去買禮物比老公個朋友

佢地系台灣結婚- - 真系好,, 整系望佢地張喜帖個背景,, うう已經覺得好令-________-

老公,, 我地幾時結婚者,, 我又要去台灣影令相-.-v.. 後尾揀左兩條綠珀,, 情侶裝

去禁錢啦,, -.-.. 點鬼知佢禁左好多錢出黎,, 開頭我都唔知むかっ原來佢系買多條藍珀

死野,, 我知你對我好啦,, - - 下次唔該買之前要同我講,, 唔系下次唔使指意我采你

おにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎりおにぎり

後來買完,, 諗緊想去食呢個大大碗米線,, 醒起要去飲涼茶,, 個傻佬-33333333333-

飲完,, 諗緊系唔系行去尖咀間米線度食野,, 轉角就見到間吉野!! 我地決定去吉野=]にひひ

-0- 入到去搵位,, 坐低左陣,, 望望下, 原來吉野都有呢個shabu shabu 火鍋食的,.

決定左叫個飯同一個火鍋!! 哈哈=] 火鍋好多料,,=_= ガクリ底下仲有烏冬的.. 好飽,, 好好味

發覺原來自己都好耐冇甘同老公行1日街,, 食甘多野,, 同埋甘開心- - 唉=[]=

太多野發覺,, 哈哈,,目買個盒仔黎寄果去比佢朋友仔.. 結婚用的! 行左落裕華._.見到藍珀

貴到呢-_- 岩岩食完d 野嘔返哂出黎-.-v 又唔令波佢個度d 藍珀,, -3- 睇完, 冇盒買

行返落尖咀,, 去左無良印品,, ^3^ 睇睇下-0- 原來美麗華商場,,, 都好多野行的,,なにいい

搞到老公有好多野都想買,, haha.. ためいき行行下都成9點幾,, 佢送我去搭車,, 架車甘快就到

-_- 仲想見老公見多陣添.. 個天. 甘都唔比-.-.. 嗚嗚嗚t^^^^^t 好掛住老公丫=]



d貝殼既令相.. 後補-3-!! 童真的1天.. 喜.. 雖然我系唔系日日都系甘傻下傻下=]

不過呢,, 今日真系好開♥嫁..因為 _-_.. 我好耐都未試過去海灘執貝殼~

可惜 今次執到既貝殼好多都爛到1忽忽=)不過唔緊要啦,, 都有d執到系完整既-3-!



WO!! 好早就出左門口啦今天*0* 因為有d野要整=]整咩?! 你一路睇洛去咪知囉,,

唔使甘心急XD..1早起左身, 煲熱d水, 系雪櫃拎左d燒賣去蒸!!&then 整茶葉..

水滾, 倒水, 飲茶,, 蒸好d野食,, 拎出黎食-.-牙媽就起左身.. 問我做咩鬼甘早起身=]

殊!! 這就是不能說的秘密!哇卡, 我老媽說我神神化化=..= 食完野,, 出門口-0-

首先洛左灣仔先-.-.. 因為要交 form!! 交完,, 搭返車 洛返中環=]搭7點半個班船入長周!

去到佢家, 佢爺爺起左身嚕*v* 拎左d生果比佢地! 之後就上左2樓睇魚0_0 太累了,,

跟住 #%^&*^(*&%*())!^*()!!#& 食飯, 下就食完飯 .. 玩左陣電腦,

洛左去同佢去市集買拖鞋,, 因為我著緊個對躝左-0- 買完行左陣,,行左去船廠, 同去左..

一個叫大貴灣既沙灘!! 個度有好多貝殼=]好令令令,, 個傻佬執執下,, 灘左系度_-_

我就系度計續執,, 執到好多令令既貝殼! 不過,, 傻佬灘左系度一陣,,

執到d貝殼仲令過我執個d! t^t,, 執執下,, 行左洛去.. 被海水沖腳個種感覺又返反黎=)

我諗都有十幾年未有過呢種感覺,, 自從小學1年級後-0- 卡卡.. 整到成隻腳都濕哂!!

玩左陣,, 就行返去了,. 行返去個時,, 個傻佬孭我牙,, 嘰.. 佢第1次孭女仔!!

返到去,, 坐左陣.. 去左洗腳..仲有睇住佢幫d令魚換水! 換完,, 都差不多食飯=]

食完飯 hea左陣,, 就洛去同佢爺爺仲有姑姐, 西唷啦啦!!去到馬頭-.- 好多人,,

因為好多人都系入來掰山.. 多人到爆-.-望住佢走,, 我又開始唔捨得啦=] 今次佢送我走,,

明白到點解個次我想送佢去馬頭我先走了.. 原來大家愛大家,, 系會珍而重之,,

亦都大家感覺到離別不開♥!!雖然唔系離開好遠,, 不過始終都會大家都擔心大家! 返左去,,

噢no 原來,, 我整損左隻腳.. 沖涼個時痛到我牙-.-.. 整好哂d野,, 就!! 同佢傾左陣電話,, 早抖=)

今早五點幾醒過1次!!不過之後又訓返-.-..因為好眼訓-0-! 之後八點幾都醒過1次,,

因為未夠鐘返學又訓多次,, 今日唔記得咋醒個時打比老公-0-

搞到老公以為我今日唔知咩事而冇打到比佢! 個傻佬系度等我打比佢-3-! 傻瓜,, -﹏-

佢之後就9點3個時打過比我1次,, 旦佢唔想嘈住我教豬,,

佢都知我今日返下就堂0,0.. 佢就比我閂左線, 又碌返上床訓~

之後我訓到10 點半先醒,, 再打比佢,, 個傻佬,,. 做野做到唔知咩時間-0-

岩岩訓醒個果仲知幾多點過佢,, 傻佬,, 你就系因為甘其中1個原因,, 得我甘鐘意你!

又系同佢傾左一陣就閂線.. 因為我知道佢要做野,, 你牙, 應成左我嫁,,

系你工作既時候你要做大男人, 系我面前就要小男人-0-!!

卡卡卡,, 同佢傾完, 我就起身食野同整野_-_'' 整咩?_? 就系整我D功課同埋,, 又系砲書..

砲砲下,, 整埋D相,, 都夠鐘返學,, 今日早左少少出門口,,!

嘰,, 去左圖書館,, 旦系我搵極都搵唔到我想借既書-0-

可能呢間冇啦,, 最衰今日青衣圖書館佢今日DAY - OFF!!

去完圖書館.. 就返左學校, 今日下就放小息個時,, 因為太肚餓了,,

走左洛去樓下間野食左碗雲吞麵!! 上返去上堂,,今日個LECTURER好早教完

今日準時六點前放學0,0 旦原身今日要六點半先放得,, 佢甘早就教哂,,

嘰嘰,, 打比傻佬, 佢今日過黎青衣同我妹食飯-0-..

去左別府食飯._______. 都幾貴下,,! 細妹拉左佢去冒險樂園!!

卡,, 定左兩隻公仔-0-!! 1大1細!! 岩岩好走個時8點半,, 佢趕到9點個班船,,

嘿嘿,, 幾怕佢趕唔到-0-!! 我返到同佢傾左陣,, 飲左幾碗南北杏豬骨湯,,

就洗白白,, 同埋 打埋呢幾日冇打既日記,, 洗頭同吹頭,,就教教豬了!!