今早五點幾醒過1次!!不過之後又訓返-.-..因為好眼訓-0-! 之後八點幾都醒過1次,,

因為未夠鐘返學又訓多次,, 今日唔記得咋醒個時打比老公-0-

搞到老公以為我今日唔知咩事而冇打到比佢! 個傻佬系度等我打比佢-3-! 傻瓜,, -﹏-

佢之後就9點3個時打過比我1次,, 旦佢唔想嘈住我教豬,,

佢都知我今日返下就堂0,0.. 佢就比我閂左線, 又碌返上床訓~

之後我訓到10 點半先醒,, 再打比佢,, 個傻佬,,. 做野做到唔知咩時間-0-

岩岩訓醒個果仲知幾多點過佢,, 傻佬,, 你就系因為甘其中1個原因,, 得我甘鐘意你!

又系同佢傾左一陣就閂線.. 因為我知道佢要做野,, 你牙, 應成左我嫁,,

系你工作既時候你要做大男人, 系我面前就要小男人-0-!!

卡卡卡,, 同佢傾完, 我就起身食野同整野_-_'' 整咩?_? 就系整我D功課同埋,, 又系砲書..

砲砲下,, 整埋D相,, 都夠鐘返學,, 今日早左少少出門口,,!

嘰,, 去左圖書館,, 旦系我搵極都搵唔到我想借既書-0-

可能呢間冇啦,, 最衰今日青衣圖書館佢今日DAY - OFF!!

去完圖書館.. 就返左學校, 今日下就放小息個時,, 因為太肚餓了,,

走左洛去樓下間野食左碗雲吞麵!! 上返去上堂,,今日個LECTURER好早教完

今日準時六點前放學0,0 旦原身今日要六點半先放得,, 佢甘早就教哂,,

嘰嘰,, 打比傻佬, 佢今日過黎青衣同我妹食飯-0-..

去左別府食飯._______. 都幾貴下,,! 細妹拉左佢去冒險樂園!!

卡,, 定左兩隻公仔-0-!! 1大1細!! 岩岩好走個時8點半,, 佢趕到9點個班船,,

嘿嘿,, 幾怕佢趕唔到-0-!! 我返到同佢傾左陣,, 飲左幾碗南北杏豬骨湯,,

就洗白白,, 同埋 打埋呢幾日冇打既日記,, 洗頭同吹頭,,就教教豬了!!