今日好早就起左身,, @o@ 仲早左出門口..tim~因為琴日唔記得左!!

同佢洛長沙灣去拎返佢張 兒童身份證,,甘今日就早少少出門口去趙佢拎,,點叉知-0-

呼.. 早半粒鐘先出門口,, 都系要搞到甘晏.. 3點到, 3點半先拎得得到張 身份證 囉,,

呢d就系政府既做事效率!!,,=﹏= 呼!!! 幫佢拎完-.- 3點半,, 拿拿臨幫佢拎完即時行洛去搭mtr!

返到去成個場靜哂,,, 因為得我一個甘遲返0==0 放左學就冇咩野做既,,

只系要返返學校搞澳洲d野! 放左學,, 打比金魚佬,, d語氣好似死人甘,,

不過我都唔想甘,, 可能今日真系忙左少少! 返左屋企都系甘忙-.-.. 咩料子?!

sorri 老公=] 你唔會因為甘就嬲我同對住我黑面嫁可-.-?!

郁郁郁,, 郁丫郁丫郁.. 今日好早就自己碌左起身,, 10 點幾就起左-3-打左比傻佬,,

同佢傾左粒幾鐘.. 我就起身 洗面同食野,, 今日無無聊聊甘就一日–.–

下就 比丫媽叫左去買餸=)仲要特登碌出去荃灣買.. 呼.. 買完返黎即時洗白白

舒服哂,, 再打左比傻佬同佢傾左陣,, 跟住我媽就要用電話,,甘就同佢閂左線..

6點幾, 我d親戚黎我屋企食飯,,好在兩個大表抵,, 佢地冇黎咋-.- 唔系,,

我屋企冇位比佢地坐=﹏=食完飯,, 同左金魚佬msn左陣..

就抱左表抵洛左去海邊行左陣..卡卡,, 今日婆婆 問左我一條問題-.- 我唔識答佢..

3表哥.. 你幫我答我婆婆呢條問題吧,, 卡卡,,

琴日好夜睡.. 旦今早自己1o 點半碌左起身,, 太期待今日既來臨..唉,, 出門口先有事,,

仲要之後遲左成 20分鐘.. 本身都唔系甘開心.. 因為佢11 點半打比我個時語氣好冷淡..

聼到真系唔系甘開心..旦我又好唔舒服!! 唉=] 好想見到佢就罵佢.. 旦又心軟罵唔出0=0

唉,, 下次唔會再甘易心軟,, 去了金鐘, 等埋佢屋企人1齊去搭纜車,,到左山丁頁..

系山丁頁漫步.. 甘就1個下就.. 下返洛山個時=]我唔記得左咩事嬲佢..

1支箭自己走左去.. 唉.. 我.. 唔識說..或者今天我唔應該出來,, 因為我出門口個時..

右眼眼眉系甘跳,, 我都唔知咩事囉個陣,, 跳完 即刻出事,, 同佢地去山丁頁,, 又出事,,

我都唔知自己做緊乜.. . . 是我問題? 唔知道. 都唔想知個答案!! 同佢親友告別,, 搭車..

冇咩點說話,, 系度系甘發牛逗-.- 唉.. 唉.. 洛左中環入左閘. 又出閘.. 唉,, 咩事丫,,

唉,, 出左閘, 行左去 馬頭,, 再行行下,, 想去石板街,, 同左佢1齊行,, 第1次..!

又同佢第1次搭山丁頁纜車,, 喜! 坐左陣 就返家了,, 好可惜.. 甘有心機,,

1齊同佢親友去玩,, 我就搞到甘,, 算啦,, 下次都系唔同佢親友出,,喜=]