Who knows how long I've loved you
You know I love you still
Will I wait a lonely lifetime
If you want me to I will.

For if I ever saw you
I didn't catch your name
But it never really mattered
I will always feel the same.

Love you forever and forever
Love you with all my heart
Love you whenever we're together
Love you when we're apart.

And when at last I find you
Your song will fill the air
Sing it loud so I can hear you
Make it easy to be near you
For the things you do endear you to me
Oh you know I will
I will.


【和訳】

私がどれくらいあなたを愛していたか誰にもわかりません
 私がまだあなたを愛していることを知っていますか
 孤独な一生を待つことになるのか
 あなたがそうしたいならそうします。

 もしあなたに会ったら
 お名前を聞き取れませんでした
 でもそれは決して重要ではなかった
 私もいつも同じ気持ちになります。

 永遠に永遠にあなたを愛しています
 心から愛しています
 私たちが一緒にいるときはいつでもあなたを愛しています
 離れていても愛しています。

 そしてついにあなたを見つけたとき
 あなたの歌が空気を満たすでしょう
 聞こえるように大きな声で歌ってください
 近くにいることを簡単にする
 あなたがしてくれることは私にとってあなたを愛しているから
 ああ、私がそうすることは知っています
 私はします。