photo:01



本日発表させていただいた
新曲の歌詞と訳を
載せさせていただきます*



「Call me baby」


A season rotates and rotates
Because I decided it
So all day & all time & all things
My day! My day!
It's strange you don't know it

You are crazy about me
from the moment
when you met me.
I noticed that immediately
But don't ask me
I'll never tell
But I'm now...

All the other boys
try chase me
It's don't beat fast me

But it's hard to say
Only you are different from them
I wonder...
Hey I just met you


Puluuuu...Call me
I don't say to wanna meet you again
You should invite me
Without question
Please call me weekend

Puluuuu...Call me
You must say
“I wanna meet you again "
It gets me high
Up to the sky
Can I fly on you
Hey I just met you
But I'm now...
Stop playing games with me
Call me baby



It's time to move on
It's the thought that count
So all day & all time & all things
My day! My day!
You see?I told you so

You are crazy about me
from the moment
when you met me.
I noticed that immediately
But don't ask me
I'll never tell
But I'm now...

All the other boys
try to chase me
You just noticed now?
Was it love at first sight?
What am I supposed to do?
I wonder...
Hey I just met you

Puluuuu...Call me
I don't say to wanna meet you again
You should invite me
Without question
Please call me weekend

Puluuuu...Call me
You must say
“I wanna meet you again "
It gets me high
Up to the sky
Can I fly on you
Hey I just met you
But I'm now...
Stop playing games with me
Call me baby



Can't see I'm busy?
It pisses me off
How slow can you get
You must call me now
Say!!“Let's go for a drive”
You shouldn't take me for granted
“stand by you”


Puluuuu...Call me
I don't know ...
“how you feel”
“what you mean”
«that's all for today !!»
I can't help it
There's no going back...!!


Puluuuu...Call me
You must say
“I wanna meet you again "
It gets me high
Up to the sky
Can I fly on you
Hey I just met you
But I'm now...
Stop playing games with me
Call me baby


photo:02



季節はめぐりめぐる
なぜならそれは
わたしが決めたから!
そうなの!
いつだって何時だって、
わたしのもの!
わたしついてるの!
そんなの当たり前でしょ?
知らないなんてあなたおかしいわ


一目会った瞬間から
あなたはわたしに夢中ね
すぐに気づいたわ
だけどわたしに番号なんて聞かないでね、教える気ないから。
なんて言ったけど
だけど今は…


プルルルルル!電話して!
また会いたいなんて
わたしから絶対言わない
あなたが誘ってきてよね
当たり前でしょ?
週末誘ってよ

プルルルルル電話して!
あなたはわたしに
会いたいって言うべきだわ
そしたらちょー飛べるし
ちょーハッピー!
それはあなたにかかっているのよ
ねえわたしたち会ったばかり。
だけど駆け引きはやめて
電話してよね


そろそろ次へ進もう
気持ちが大事でしょ?
いつだって何時だって、
わたしのもの!
わたしついてるの!
わかった?言ったでしょ?

一目会った瞬間から
あなたはわたしに夢中ね
すぐに気づいたわ
だけどわたしに番号なんて聞かないでね、教える気ないから。
なんて言ったけど
だけど今は…


プルルルルル!電話して!
また会いたいなんて
わたしから絶対言わない
あなたが誘ってきてよね
当たり前でしょ?
週末誘ってよ

プルルルルル電話して!
あなたはわたしに
会いたいって言うべきだわ
そしたらちょー飛べるし
ちょーハッピー!
それはあなたにかかっているのよ
ねえわたしたち会ったばかり。
だけど駆け引きはやめて
電話してよね


ねえわたしひまじゃないの!
もうっいらいらする!
どれだけ連絡してくるの遅いの?
いますぐしてきなさいよ!
「ドライブいこう!」
とか言いなさいよ!
わたしがいつもそばにいるだなんて思わない方がいいわよ!


プルルルルル電話して!
もうわたし、あなたが
なにを考えているのか
どういうつもりなのか
さっぱりわからないわ。
今日はここまで!だなんて我慢できない。もう戻れないのよ


プルルルルル電話して!
あなたはわたしに
会いたいって言うべきだわ
そしたらちょー飛べるし
ちょーハッピー!
それはあなたにかかっているのよ
ねえわたしたち会ったばかり。
だけど駆け引きはやめて
電話してよね