今日係11月ge開始,係善德ge誕生日!!


今日Marky帶左d hk雜誌返學,我拎左本返屋企睇......睇睇下發覺有個人好熟口面.......




大家覺唔覺得對眼有d似..........LYP!!!!!!!!!
我好掛住你呀honey........

Q.1: 本次問卷的◎◎君是?

Q.2: 以異性角度出發,◎◎君是你所喜歡的TYPE嗎?
絕對係!!

Q.3: 在BANDMAN中當然最喜歡◎◎君吧?
umm....有所保留

Q.4: 在live中當然是傻傻地往◎方看得吧 (請自動代入本命所在之位置)
我係有意識地望......但係係個個都望

Q.5: 細想3個可以形容◎◎君魅力的詞吧?
1.爆牙!!(最高)

2.彈acoustic

3.身高

Q.6: 是在什麽時候喜歡◎◎君的? alice nine.中最先喜歡的是◎◎君嗎?
可以話係3連發o個陣,俾個拉我入深淵ge fd send左曉個pv俾我睇...本來唔係好鍾意,但係慢慢個腦成日諗起首歌...


係!

Q.7: 你有把喜歡◎◎君的事情對外公開嗎?
咩叫對外公開? 個個都知...

Q.8: 你平常是怎麽稱呼◎◎君的?

Q.9: 看到◎◎君的日子,會在日記本或日曆上記錄嗎?
見到ge話一定會!

Q10: 什麽時候你覺得◎◎君有型?或者可愛?
型:live o個陣

可愛:見到爆牙ge時候/live度跳ge時候

Q.11: ◎◎君的長處和短處在哪裏?
秘密

Q.12: 有模仿過◎◎君的髮型嗎?
冇,唔想要佢個McDonald叔叔頭

Q.13: 你有嘗試過cos ◎◎君嗎?
冇......唔夠d yat boon yan勁.....個個cos到同佢一樣樣XDDDDD

Q.14: 性格上哪些方面明顯是向◎◎君在靠攏的?
唔明...

Q.15: 有受◎◎君的影響而讀的漫畫、收集的物品嗎?
暫時未有,聽KORN唔係因為佢

Q.16: 有給◎◎君寫過信或送過禮物嗎?
寫唔落手.......T^T唔知點解

Q.17: 房間裏的裝飾都是◎◎君的海報和寫真嗎?
唔係......冇咁多俾我貼

Q.18: 哪一個時期的◎◎君讓你最喜歡?
除左arena McDonald叔叔look同gibusu o個陣,個個都鍾意ドキドキ

Q.19: 有夢見過◎◎君嗎?有的話是怎麽樣的夢呢?
冇.....我好少發夢....一訓就死左咁

Q.20: 有在街頭遇見◎◎君的經歷嗎?

Q.21: 和◎◎君一起旅行想去哪里呢?
HK

Q.22: 其實你內心真正的想法是希望◎◎君人氣最高,或者是…… ?
想佢做自己想做ge野

Q.23: 有把自己的寵物起上◎◎君的名字嗎?
冇寵物,有ge會用同佢隻寵物一樣ge名~

Q.24: 有查詢和◎◎君相關的網頁嗎?有幾個收藏網站?
有,冇數過,唔過5個


Q.25: 有自己的以◎◎君爲主的網站嗎?
冇....唔識整

Q.26: 有搜索過有關於◎◎君的討論的網站嗎?

Q.27: PC和手機的待機畫面一定是◎◎君吧?

PC係,mobile唔係

Q.28: 有使用◎◎君的聲音為提示音嗎?
冇....

Q.29: 有寫過以◎◎君為題材的小説嗎?
冇咁ge才華

Q.30: 有畫過◎◎君的畫像嗎?畫一下吧(有可能的話附上圖)
都冇

Q.31: 有去過◎◎嗎?(請代入◎◎君的家鄉)
有......凍死人

Q.32: 希望◎◎君去學習的一項技能是?
廣東話

Q.33: 非常嫉妒◎◎吧?
唔會

Q.34: 有對家人說過我對◎◎君著迷的事情
沒有,佢地都唔知邊個,講黎都冇用

Q35: 想著◎◎君入睡,會哭泣嗎?
唔會

Q.36: 今夜疼愛過◎◎君之後,醒來時說的話是
意味不明......

Q.37: 有給◎◎君的照片給不知道他的人看嗎?對方的反應是?
有.....一d都唔似mix XDDDDDDDDDD

Q.38: 最喜歡◎◎君的雜誌、寫真或者是其他的什麼?
有佢就鍾意~ドキドキ

Q.39: 對◎◎君的發言最深刻的印象是哪一次?
声が小さい!!!!!!!

Q.40: 談話中的◎◎君是什麽樣子呢?
努力扮cool ge智障

Q.41: 濃妝和素顏,最喜歡哪個呢?
唔係gibusu o個隻濃ge都ok

Q.42: 西裝和可愛的動物裝,喜歡◎◎君穿哪件?
絕對係西裝!!

冇動物裝有佢size,佢著會想打佢!

Q.43: 和◎◎君一起去看LIVE,你會選哪支BAND呢?
Kra......睇下佢頂唔頂得順XDDDDDD

Q.44: ◎◎君要改變髮型的話?你想他會變成哪種?
ruki頭

Q.45: 現在最喜歡的衣服是?(包括便服)
便服

Q.46: 希望◎◎君穿這種衣服嗎??
佢每日都著緊...

Q.47: ◎◎君被別人說胖了,你怎麼想的?
冇所謂,又唔係我~

Q.48: 希望◎◎君變得更加美麗還是帥氣呢?
佢唔需要美麗~

Q.49: 你覺得◎◎君經常被其他member拿來取笑的一點是什麼?
又要赤腳又要受傷?

Q.50: ◎◎君的身體和容貌,哪一部分是你最喜歡的?
兩樣都鍾意~

Q.51:祖父、父親、哥哥、弟弟、孩子、孫子、寵物。◎◎君是你家族的什麽成員?
寵物,花盡金錢心機時間去養護<=哩個答案太好,照dup

Q.52: 戀人、丈夫、愛人、朋友。你喜歡◎◎君和你是什麽關係?
可以有慣係ge話乜都冇所謂

Q.53: 唱卡拉OK,什麼歌都可以,你會要求◎◎君唱什麼呢?
廣東歌,跟住d唔準geカタカナ字幕

Q.54: 早上起來你忽然發現自己變成了◎◎君。你會做什麽呢?
我會去搵善德

Q.55: 只有一天可以變成ALICE NINE的成員中的一個(◎◎君除外),你希望變成誰?
shou君!!!試下面部抽筋係咪控制唔到~

Q.56: 可以和◎◎君約會。你們會去哪裏呢?
上面唔係問過?HK.....海洋公園?

Q.57: 只有一天,◎◎君完全聽你的話,你有什麽要求?
去佢屋企(唔係做d咩,淨係想知o係邊同咩樣)

Q.58: 和◎◎君交換身體的某一部分,會選哪裏呢?
umm......手指尾!!我o個隻太短啦

Q.59: ◎◎君對你說一句話,會是什麽呢?
ライブよく来てるね~

Q.60: 那麽,你對◎◎君說一句話,那又是什麽呢?
そうです!私のこと覚えてくれて有り難うございます!!!!


Q.61: ◎◎君作的曲子最喜歡哪一首?
blue planet!!!!!!

Q.62: 覺得◎◎君的曲子如何?

Q.63: ◎◎君第一次作曲的曲子是哪一首?
唔知......

Q.64: 你最喜歡◎◎君在演奏哪一首曲子的時候?
葬園-名も無き君へge acoustic!!

Q.65: Live中的◎◎君是怎樣的呢?
型&可愛

Q.66: 你自己設計一個setlist :
要玩section!咩都ok

Q.67: 你想◎◎君擔任◎◎以外的哪個位置?(請再次自動代入)
vocal!!!

Q.68: ◎◎君作爲◎◎的魅力在何處?(此處所指為◎◎君的本職^ ^)
意外地係裏leader

Q.69: 受◎◎君的影響開始聽什麽音樂?
a9

Q.70: 希望◎◎君在LIVE上做的一件事情是?
飛個pick俾我!唔係pick其他野都ok

Q.71: ALICE NINE.出演童話劇發表!什麽題目?角色如何分配?
ALICE IN WONDERLAND 這班人天生是演員

SHOU>ALICE

PON>RABBIT

SAGA>KING

NAO>QUEEN

TORA>Cheshire cat (那隻粉紅色, 常奸笑的貓)


唔係好識童話,所以照dup


Q.72: ◎◎君轉職了!會做什麽職業呢?
飛車黨

Q.73: ◎◎君是學生!穿什麽樣的制服呢?
佢著過o個套.....

Q.74: ◎◎君電影初登場!內容和擔任的角色?
street live緊gebandman,但係係o係background俾主角遮住,個scene得3秒

Q.75: ◎◎君滑稽故事初登場!有什麽感想嗎?
扮一個鍾意著老虎公仔3ge輕度弱智,爆笑XDDDDDDDDD

Q.76: ◎◎君成爲模特兒,希望他上的是哪種類型的雜誌?
KERA!!!!!!唔鍾意Kera

host雜誌?

Q.77: ◎◎君參加廣告,宣傳的是什麽呢?
CD

Q.78: ◎◎君加入某偶像組合!加入哪個組合呢?
K_T-TUN.......armarm又走左個A,arm晒~

Q.79: ◎◎君成game的遊戲了!內容是?
18禁的RPG <=我都係咁諗

Q.80: ◎◎君發生了一件大事!是什麽事情發生了呢?

醉酒駕駛俾人拉,隔離仲有個醉酒未成年少女

Q.81: 代表◎◎君的顔色?

Q.82: 代表◎◎君的花?
我覺得係白百合!!rose係沙我ge!

Q.83: 代表◎◎君的動物?

Q.84: 代表◎◎君的料理(食物)是?
咖哩

Q.85: ◎◎君用擬音方法表現出來的聲音是?
沙聲

Q.86: 用格言或者諺語表現◎◎君?
他是智障。

Q.87: ◎◎君的主題歌?
blue planet

Q.88: 以◎◎君名字開頭的字母為開頭字母,最喜歡的英文單詞是?
alice nine.

amazing
addicted

Q.89: 在你的生活中◎◎君佔去百分之幾?
50%入面ge唔知幾多%

Q.90: 預想十年後◎◎君的狀況?
殘左,o係tokyo dome開10th live

Q.91: 如果和各位member熟絡了,你最喜歡和誰一起搭檔呢?
邊個都好

Q.92: 有機會成為STAFF的話,希望可以從事哪一項工作呢?
make up&stylist

Q.93: 成為社長的話,第一要做的事情是什麼?
踢走某3字K團!!

Q.94: 一定有想過接近◎◎君的各種方法和可能性吧?覺得最搞笑或者最值得一試的辦法
已經做過......

Q.95: ◎◎君對於ALICE NINE.是什麽樣的存在?

Q.96: ◎◎君其實是()在括號里填上你的話
gay

Q.97: 對◎◎君的愛也好喜歡也好,盡情地談吧

不談


Q.98: ◎◎君以外所喜歡的人是?(指ALICE NINE.的member以外)
杉本善德

Q.99: 今後希望◎◎君做的事情?
live飛d野俾我XDDDDDDDDDD

Q.100: 最後,◎◎君對你來說是什麽樣的存在呢?
奇蹟





好hungry......而家去食飯

今日!!!!!!!!!出左我人生第1次糧!!!!!雖然好少......但係好感動!!!!!感謝上天俾我一條咁好ge命!!!!!!!!!我從來都冇埋怨過我ge人生~(請各位容忍我晒命チョキ)第1次返工俾我遇到好老闆同好同事,我真係好幸福!!






今日係我o係日本過ge第2個Halloween,但係今年同上年一樣係冇氣氛架.......點解要咁徙一個咁好玩ge節日呢.......ai~~~~~~~哩一刻我掛住Bess......

今日打工又同gal(仮)一齊~好開心~今日好忙(有一段時間)....聽到店長賺我好努力~:*:・( ̄∀ ̄)・:*:放工ge時候,咁arm gal又小休.....原來佢唔係gal黎架!!!!!!Σ(~∀~||;)等我仲一路以為佢係~佢仲話最唔鍾意gal添~haha!!佢仲教左我原來gal ge男朋友係叫做gal男(gal o)!!


另外就係發現我地店入面o個個Nao ge漢字係那步.....乜那步唔係讀Naho咩?!(=◇=;)好失望呀....漢字唔係直.......


P.S.

1.o係上次打工ge時候,有對辣妹辣仔走左入黎,女ge好似冇乜野,但係男ge就好有野......俾$$ge時候竟然係女ge俾......哩個都算啦,當個女ge問佢有冇50yen ge時候佢竟然係一副勁唔想搵ge樣,再加多一句”真係煩!”.......嘩!勁想打爆佢囉......咩人黎架,唔洗你俾晒咪有你著數囉,俾50yen都咁多野講,唔好食呀笨...真係好mang!!!!!

2.o係打工再之前ge唔記得幾多日,o個日我8點幾o係池袋搭車返屋企ge時候,見到有一個近似素顏gal(仮)ge女人,佢係著住高筒豆零爭boot ge,一腳踢左埋去痞o係隔離禁緊電話ge男人度...點知個男人即刻彈起身打個gal woh!!!!!!!!( ゚-゚)( ゚ロ゚)(( ロ゚)゚((( ロ)~゚ ゚仲要打左佢幾野知後”鐘”佢個頭埋去度閘o個度.....勁痛囉...咁睇落去.....之後個男走左去第2度繼續禁佢ge電話...個gal就趴o係個閘度喊得好慘.....我就梗係有咁遠行咁遠,費事同個暴力男同車,撞到佢佢又”鐘”我個頭點算呀...


以上兩段P.S.證明做親gal ge男朋友都唔會係好人!!

自從返工之後都好似冇好優閒過~今日難得fri放假,終於可以訓到飽!今日訓到3點幾,起身沖涼之後因為冇野食,send左個mail俾隔離房求救,點知佢5:xx先應我問我仲要唔要,因為我地6:30去食dinner,所以就冇要啦~餓左幾個鐘,終於有野食~今晚係食星星.......hayashi飯!!係curry ge話好幾多~殘念......


頭先睇原MS,慶太live無事終了,好感動呀!!!!!全世界歡呼~終於出頭唔洗俾J家壓住啦.....

另外手越真係好咩........好想打死佢


聽日同隔離房一齊去賺外快~加油!!

小原先生”靚”貓登場!!
armarm睇佢個blog話玩(搵)比卡超玩(搵)左5個鐘......點解佢會有咁多時間玩(搵)?!
唔怪得之有”比卡超”啦...佢地真係冇著錯3......原來小原先生覺得比卡超好可愛~

睇到Nao個blog就諗起我死去ge iPod.......返屋企再試下...

點知好返!!!!!!

(*゜▽゜ノノ゛☆


相係copy自Nao ge~我都想我部機好似佢部機咁有d咁ge歌呀~最想要係demo o個d!!!!

今日同朋友A,J同M去左唱K,M早走左......


之後我帶埋A去join S,去左搵Brand X,搵錯路(-"-;A 原來o個間就係,我一路都冇留意佢叫咩名...因為甚少去...搞左一輪(中略),之後去左搵一蘭


navi原來係有缺憾架~入到去發覺我好似食過.......後樂園有間好似....我記性唔係幾好,唔知係咪同一間,但係好似囉~一蘭請人呀~好想去做...因為人工高!!!!高校生1000~呀!!!!!!!


之後去左TOWER RECORDS...入面o個堆特價碟入面ge1001隻W團終於都唔見左啦~恭喜佢搵到主人( ̄▽+ ̄;)


最尾去左睇我心儀o個對addidas,減價呀!!!!!!!!!20%off!!!!!好想要呀!!!!仲俾我見到我對金色cons 39xx....我想打人........ヾ(▼ヘ▼;)邊個要買,我幫你買晒佢!!!!!!!!

今日收到WAVE send黎ge mail,內容係話官網要關閉......我唔想以後係search唔到W團......我唔想d人唔記得曾經有過哩一團......我唔想唔記得佢地.......真正ge大本命,希望以後每年ge12/1我都會記得.......


(T^T;)



原來哩首歌係咁有意義架......越黎越鍾意緒方先生!因為佢作ge歌我都係好鍾意!亦都係名曲