擒日興奮得濟,搞到03xx先訓......一起身(其實唔想起,但係望下個電話...)0800!!!!( ゚-゚)( ゚ロ゚)(( ロ゚)゚((( ロ)~゚ ゚ 點算.......即刻衝起身刷牙洗面......著咩3好......著完個頭又唔得...戴帽!!d頭髮又唔直唔攣.....就鬢左孖辮.....之後又見唔到對眼,都係要化妝.....


達完粉晏婷叫我食早餐,之後就叫佢落去食先........搞搞下望下個鐘0835....ohno!!我要搭0847 ge車,但係由宿舍去車站,行ge話要成12,13mins.......即刻dash!跑跑下見到RURU,之後好辛苦終於追到佢........想死,好似PE考試跑完800m咁呀...


返到學校,今日考1級日能試ge模試......我都冇諗過會拎幾多分.....點知出黎係差廿分先合格....ai......真係唔溫書唔得啦......為左第時搵唔到野做死返hk都有15000人工,我一定要合格!!



放學同angel&mani去左買CD,今日SID出album~為左佢個free pass!!!!!!!其實SID都係有信心保證ge band黎ge~因為上兩隻album都好聽,所以今日都好期待~

今日好開心.......因為感覺到愛!從朋友o個度感受到


感覺到我鍾意ge朋友們佢地都重視我...我好感動~~~~(≧▽≦)

今日係賣牛肉飯ge最後一日.....返11點.....平時我都會40分出門口,點知今日睇下個鐘已經50分....即刻衝出門口......行行下見到kahori打俾我....點知一聽係男人聲ヽ(*'0'*)ツ,又唔似店長....點知原來係Nao......


收左線唔夠10妙我就返到去,kahori話得返5mins咋,我就話冇問題,然後即刻衝去換3,唔想擒日又遲今日都遲.....再dash去入店.....入完見到11:00........yatta!!!!!!!!!!冇遲到~yoshi!!!!!


返到1400店長問我夜d返唔返,返ge話1700再去,同kahori一樣.咁我地就一齊休息,lunch食牛肉飯(諗諗下好似黎左咁耐都冇食過吉野家),隔左冇耐已經好細ge放仲迫多左個Nao......略......佢有整親......流血.....抹左落kahori件3度......1達直徑有成50mm ge血印......好嘔心!之後我地就一齊去左”行街街”!去左便利店買雪糕,仲去左TSUTAYA,kahori買左jda玉蟻DVD.....


本身諗住返吉野家架啦,點知條巷俾個吞蹼ge交通警塞住左.......o係度訓覺搞到我地入唔到去...之後kahori就話去佢屋企~第1次入日本人屋企~好靚呀佢屋企.....原來佢呀爸到used to be a bandman!!!!!shock!佢話同佢papamama講過我ge野,佢地話想見我,叫我去佢屋企玩,kahori仲話得閒多d去~可以去食飯添~好開心о(ж>▽<)y ☆


睇左半個鐘DVD又去返返工,返左兩個鐘就完成今日ge工作啦~






我今日成日都係洗碗XDDDDDDDDD邊左呀婆咁呀對手(-"-;A

今日叫做遠征成功~但係遲左個半鐘先到......賺到少少車$$,放工返吉野家放低返d野,店長話我遲太多.....:-p

擒晚食完燒肉返屋企....o係途中聽到有人叫我......原來係店長......唔記得拉住佢問我今日返幾點


今日俾店長派左我去遠征高速公路.....好驚....唔想去.....不過冇計,頂硬上

今日係我學琴ge音樂教室開ge演奏會ge日子......我終於都完成左哩首歌啦......debussy.....,雖然緊張都彈錯左,但係先生們都話我彈得好過學琴o個時......總之唔洗再彈哩首歌真係好~佢將會成為我ge飲歌之一...


演奏會完左之後返左屋企換3,之後同jeff,晏婷同RURU去左食燒肉!!!!!!!好味ドキドキ....好耐冇食過


感動的一天~~~~~

今日上石山堂,佢講左日本人年平均死亡率


有專家分析,原來大部分病死ge人病死o個日都係生日之後........唔知點解,就算話冇得夠,or做左植物人好耐都好,o係生日之前就死ge人係好少......反而生完日之後ge死亡率就會急升,好似話身體同腦好似知道自己生日咁.........真係唔講唔知


另外就話日本一年有40000人自殺.....

1.自殺得最多ge係課長,因為夾係部長同職員仔中間,咩都被迫攬晒上身,加上40~50哩個年紀,結婚15~20年,仔女中學/高中,又要考試,又要供樓

另外就係中/高學生,佢地多數係俾同學恰,讀書成績唔好等等

2.自殺率最高ge係中央線......我同S都有搭過~但係覺得佢好慢......原來係要三鷹~八王子...我地上次三鷹就落左車~原來話有種α波同β波.....α波係另人舒服ge music,β波就係越聽越唔舒服,而中央線播架呢就係β波ge music......佢唔係特登要整β波架woh!而係可能錄音ge時候音質已經 唔係幾好,加上中央線冇$$,所以係用廉價喇叭,就另到音質梗加差,就會聽到人好唔開心就想死啦

3.第3就係鬼神之說


石山仲同我地計......我地armarm黎左日本一年,哩一年就死左40000人,如果我地讀埋大學,即係o係日本5年,咁哩唔年就有200000人死左.........而人ge一生平均有80年壽命,咁計ge話,o係我地ge人生當中就有3200000人死左啦.......

之後我就話,咁咪即係死左差唔多半個香港d人囉........然後石山就大笑!!

日前人真係恐怕,郁d就自殺,俾人恰應該去殺人唔係去自殺架嘛!!我一路都係咁樣諗...

遊戲規則:
1.
由某個blog發起,出一個題目。
2.
在自己的blog中完成題目,然後點名另外幾個blog完成同樣的題目。
3.
另外的幾個blog中完成題目以後再分別點名,依次類推。
4.
被點名的blog在完成題目時要注明被哪個blog點名。
5.
不可回傳,加一條自己出的題。

最近在看的電視:冇咩點睇電視

最近在聽的音樂:都係o個d


最近在吃的東西:飯


最近關心的話題:北朝鮮放棄核武

最近常去的地方:吉野家

最近最想做的事:返屋企

最近常想的人:family

最近身體情況:好似幾健康

最近理財狀況:接近負數.......

對朋友最想說的話:i cant live without u

對自己最想說的話:比心機努力讀書!!!!!

想一個減肥的良方:唔食野!!一定會瘦/唔開心都係一定會瘦

記憶中做過最瘋狂的事情之一:咁瘋狂,祕密!

喜歡唱K歌的程度(1~10)


最喜歡吃的食物:curry(coco一番),拉麵(天下一品)

不吃的幾樣食物:人地d bb,瓜類,有艽字ge野

最想去的地方:維也納

看到馬路上誰覺得最惡心:馬路上冇人...


最想要的禮物:巨額金錢

心目中的伴侶是怎樣的一個人:我鍾意ge人

你現在還單身嗎?如果是,準備什麼時候找一個?如果不是,WHO IS YOUR MATE? :係,唔需要

如果養寵物會養什麼,起名字叫做什麼:豬扒.....我好想樣隻寵物叫豬扒好耐架啦...


如果只剩下一天的時間,你會做什麼?去搵善德,之後返hk等死

最多的時候,你能一心幾用地做事情啊:一邊聽歌一邊msn一邊煮緊麵一邊做功課一邊傾電話

誰是對你最最重要的人?:家人朋友

來世如果給你充分的自由,你會想做什麼職業? 我都係勾跛腳唔洗愁ge2世祖

what would you do if you got depression?
:睇醫生。

您認為一個人的過去重要嗎? 做朋友ge話唔重要

直至呢一刻你最後悔既事係咩?:後悔現在後悔的事情

各位有戀愛目標未呢??:未

學業/事業, 愛情, 友情, 其他(請註明), 哪一樣你會放在第一位?:其他(親情)

如果比一個機會你番番過去,你會做d乜?點解?:好好讀書,唔洗做廢柴

你會煮咩野食?:咩都識煮,但係唔包好食XDDDDDDD

你而家(曾經)既夢想係乜野呢? 第時賺得返花o係我身上ge$$

你點睇自己?:我都係1條點極都唔著ge廢柴

你最大o既缺點/優點係咩?:唔獨立/耐於忍痛

如果俾你揀,你會想住係邊個國家呀?:香港

如果俾你揀,你會揀識隱形定識飛定識變大變細?:隱形!!潛入PSC,見到3字K團刮佢地兩巴XDDDD

如果屋企只可以擺一個相架,你會放張咩相上去?:我會咩都唔放

對你來說~橙色是....?? orange
你認為自然美是怎樣的~?:簡單

生命是什麼顏色?彩色


最鍾意ge artist係?


點:a9全員XDDDDDDDDDDD






咁樣哩個TAG就冇得繼續啦~

某智障冇3著(白到返光啦.....)......下次要送善德鍾意ge牌子ge3俾佢~