INI 2ND ALLBUM

ルンルン LEGIT

まさかの CHEERING GUIDE が出ました

 



これは無いかな・・・と思っていました

嬉しいけど・・・間に合う?

とにかく、頑張る!!

 

これで練習しましょう

動画見ながらよりも分かりやすいかな?

歌詞の大文字は一緒に歌うところ

赤字は掛け声です

 

ルンルン LEGIT

 

何するにも too LEGIT (uh uh)

他はいらない cool with it (uh uh)

誰よりも we're so lit (uh uh)

LEGIT


どこにいても
集まる視線すら I don't care
さらけ出す程
光り輝く My gold chain
Wha, wha, wha, whatever they're thinkin' 

ただ Walking through my world (Hey Hey)

支配する Street, We the boss boss 

This is how to ride the beat Let it boom boom boom

 

(歓声)
If you feel 揺らぐのなら
何も持たず さぁ、ほら

We Swear, LEGIT, No cap

 

We get the hype all the time (It's true LEGIT)
括れない この type (We're so priceless)
Ain't no lies in my life (Most coolest things)
俺ら too LEGIT, good to be LEGIT wow
もう止まれない Can't control
全部 Shut it down 

Yeah だって俺らは too LEGIT, good to be LEGIT wow


We came from the bottom of the bottom man 

But now we balling with this body and buddy can't stop nobody man 

Designer jeans, diamond rings get the volume man 

This ain't no problem cuz we bubble up this bundle man 

Get it, get it 好きにこなして make it mine
Did it, did it これは No lie 

見え透いたその瞳 No cap, LEGIT

 

(歓声)

If you feel 揺らぐのなら 

何も持たず さぁ、ほら 

We Swear, LEGIT, No cap

I know 同じ色 It's obvious 

俺と君の Chemistry に身を委ねて 

Now we gon' match up


We get the hype all the time (It's true LEGIT) 

括れないこのtype (We're so priceless) 

Ain't no lies in my life (Most coolest things) 

俺ら too LEGIT, good to be LEGIT wow

もう止まれない Can't control 

全部 Shut it down 

Yeah だって俺らは too LEGIT, good to be LEGIT

 

My world にはルールなんか無いんだ 

肩の力を抜いて 

他に染められない 

ありのままの自分でいいさ 

We can do what we want 

君と一緒ならば


Check, the times up 

Won't you sign up? 

We can match up

 

(LEGIT,LEGIT.LEGIT,LEGIT)


Check, the times up 

Won't you sign up? 

We can match up

 

(LEGIT,LEGIT.LEGIT,LEGIT)


LEGIT (I said all my band is too LEGIT)
さぁ、始めようここに We the LEGIT, Check, No cap

 

We get the hype all the time (It's true LEGIT)
括れないこのtype (We're so priceless)

Ain't no lies in my life (Most coolest things)
俺ら too LEGIT, good to be LEGIT wow
もう止まれない Can't control
全部 Shut it down
Yeah だって俺らはtoo LEGIT, good to be LEGIT wow


もう止まれない Can't control
全部 Shut it down
俺ら too LEGIT, good to be LEGIT
LEGIT

 

***********

 

他のCHEERING GUIDE 練習

 

ルンルン HANA_花 の練習は

こちら

 

ルンルン FANFARE の練習は

こちら

 

ルンルン Rocketeer の練習は

こちら