11月16日に投稿したなう | 僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

僕シル新章 僕と家族とタイで生きる道♪

クローン病の僕とシルビア(s14)の物語から始まり、気がつくとシルビアはもう無いし、子供は3人になるし、いつの間にか日本からタイへ移住しているし。人生は何が起きるか分からない、今を可笑しく楽しく生きよう!!

コメント大歓迎です♪お待ちしてます



I invited the party today. I enjoyed it very very much!! I ate Chinese food, it was very good. I want to go to this party again. #twinglish
11/16 0:37

“@iKnowJP: 【お知らせ】現在 iKnow! では、コース一覧のリニューアルに向けて作業を進めています。作業は最終段階に入っており、来週頭にはリリースできると思います!リリースまでもう少々お待ちください☆” I am looking forward to it !
11/16 0:57

The members of my group is not good. Especially temporary workers has no idea. I feel they are like a machinery. #twinglish
11/16 1:36

I am in the academic medical center. Today I am not so good, maybe I am a little tired due to hard work. #twinglish
11/16 11:44

During being in the hospital, my car is being fixed by car dealer because of the recall campaign! #twinglish
11/16 12:05

Do you know what is the meaning of 51 in the hospital. This means specified diseases, the government subsidizes my medical bill! #twinglish
11/16 14:19