Last weekend was a very special weekend . . . My family and I went to Ehime Prefecture to see Back Number perform live!! As you probably know, I am a huge Back Number fan, and I go to see their concerts every chance I get. This time, I bought a ticket for my son - while he is wasn't that interested in seeing Back Number perform live, he was REALLY interested in visiting Ehime for another reason!
先週末は特別でしたよ!家族と一緒に愛媛県に行ってBack Numberのライブを見ました!皆さんご存じかと思いますが、私はBack Numberの大ファンで、機会があればライブを見に行きます。今回は、チケットを2枚買って、息子と一緒にライブを楽しみました。息子はBack Numberのライブにそんなに興味を持っていなかったですが、愛媛県にどうしても行きたかったようです!



My son is really into Pokemon, and he loves visiting Pokemon Centers to buy plushies of his favorite characters. Unfortunately there are no Pokemon Centers in Kagawa, but there is one in Ehime! After much deliberation, he used his New Year's gift money to buy plushies of Snivy, Treecko and Ariados. 
息子はポケモンにはまっていて、好きなキャラクターのぬいぐるみを買うためにポケモンセンターを訪れることが大好きです。残念ながら、香川県にはポケモンセンターがないですが、愛媛県にはあります!色々考えた結果、息子はお年玉を使ってツタージャ、キモリとアリアドスのぬいぐるみを買いました。


 

After visiting the Pokemon Center, we went to Matsuyama Castle to see the cherry blossoms. Although many of the cherry blossoms had already begun to wilt . . . 
ポケモンセンターの後で、松山城の桜を見に行きました。散り始めた桜が多かったですが…


 

. . . I found one tree that was still in full bloom!
…満開の桜を見つけました!
 

 

We had some time before the concert, so we took a ride on a Ferris wheel!
ライブが始まる前に少し時間があったので、観覧車に乗ってみました!

 

My husband and I enjoyed the panoramic view of Matsuyama City~
夫と一緒に松山市のパノラマを楽しみました~


 

Although my son was a little scared at first, once he got used to the height, he looked like he had fun! 
最初は、息子は少し怯えていましたが、高さに慣れてきたら楽しんだようです!

 

 

Finally it was time to go to the concert! I was very happy when they played one of my favorite songs. It is an old song, but the lyrics are beautiful - perfect for cherry blossom season!
やっとライブの時間となりました!大好きな曲の一つを演奏してくれてとても嬉しかったです。新しい曲ではないですが、歌詞が綺麗で桜の季節に最適な曲です!