春の寝相アート☆Spring Sleep Art | 東京ママズ Tokyo Mums ★インターナショナルに興味のあるママ・プレママのためのコミュニティ★

四月になりニューシーズンがスタートしましたねハート

今まで通ってくれていた方が四月から復職し、保育園が始まり…などで今回のイベントはとてもアットホームな感じでしたウインク

Hi everyone! April has started! Hope you are enjoying the new seasonハート

Previous Tokyo Mums Event was nice and cozy as many people have gone back to workウインク

 

まずは寝相アートから流れ星

今回は可愛いミツバチと、鯉のぼりの寝相アートルンルン

これ全部、子供の洋服やスカートなどをお花に見立てたり鯉のぼりに見立てたり、アイデア満載の寝相アートにびっくりでした!!

ハイハイし始めたコは、動きたくてなかなか上手く写真が撮れずママたちは写真撮るのにとても必死爆  笑!!

We started off with the Sleep Art Photo Shoot流れ星

We had the background images of Buzzy Bee & Japanese Traditional Koi-Nobori (Giant fish flying in the sky)ルンルン

It was all made from kids clothes and skirt, how creative!!

It was a bit challenging to capture a photo of little toddlers as they wanted to keep rolling爆  笑!!

 

  

次はお楽しみのイングリッシュタイム星

手遊び歌をやり、みんなで歌を歌い、それから本を読んでくれました音符

We laso had the English Time星

It was fun singing songs with actions, and hearing the story time音符

 

とっても楽しくてあっという間に終わりの時間でした爆  笑ガーベラ

It was such a fun time, time flew away爆  笑ガーベラ

 

そのあとは参加してくださった皆さんと美味しいランチを食べに行きましたナイフとフォーク

After the event, we all went out for lunch for more fellowshipナイフとフォーク