おばんでございます。本日は、予定しておりました通り、

 

「あシューティングスター 2023 

Remix feat.Kyle James, 吉田悠樹」

 

のカイルジェイムスのラップ部分の翻訳をやりたいと思います~。

 

--------------------------------

 

 

 

 

あシューティングスター 2023 Remix

feat.Kyle James, 吉田悠樹 (Bonus track)

 


宇宙船に乗れば遠くまで行けるよ
流れ星のように遠くまで行けるよ
君は俺の一番好きな星、宇宙の星の中で一番好きな星
俺はアポロで月を越えて飛んだ、そう
俺は何光年も旅をしてきた
君みたいな女神が現れると知って
君の愛には強い引力がある
宝石をちりばめた王冠を持ってきたよ
マジで失礼なことはしないよ
ガール、俺は王様だ、並の男じゃない
・・・あ、すぐに戻るよ、新しいアラートを受け取ったんだ
この宇宙のシノギに対処しなきゃ

人生はジェットコースターだった
俺は超新星よりも明るく輝いている
俺は日出ずる国にいる
近づくにつれて肩から重力が落ちていく
俺は地球外を飛んでストレスフリーに暮らしているよ
俺はただ自由になりたいだけなんだ

この銀河で君が見たことのないものを見せるよ
俺達は火星、木星を通り過ぎたよ
あの宇宙船で木星を越えて飛んだんだ
可愛い人、君は俺が最高な人間だって知っているだろ
座って、ジェイムスとマリーのサウンドを聞いて
俺らがこのミッションに取り掛かってる間

君の愛には強い引力がある
宝石をちりばめた王冠を持ってきたよ
マジで失礼なことはしないよ
ガール、俺は王様だ、並の男じゃない
宇宙船に乗れば遠くまで行けるよ
流れ星のように遠くまで行けるよ
 

 

Hop in the spaceship, we could go far
We could go far like a shooting star
Your my favorite star, favorite in the star in cosmos 
I flew past the moon in the Apollo, yea
I been traveling light years 
Knowing that I goddess like you would appear 
Your love has a strong gravitational pull
I brought you a crown that’s laced wit some jewels 
Keep it real but I’ll never be rude
Girl I’m a king, not a regular dude 
I’ll be back soon, I just got a new alert 
I gotta handle some bidness across the universe 

Life was a roller coaster
I’m shining brighter than a supernova
I’m in the land of the rising sun
As it gets closer, weight falls off shoulder 
I’m living stress free, flying extraterrestrially 
I just wanna be free

Imma show you things in the galaxy that are new to ya
We flew past Mars, Jupiter
Flew past Jupiter up in that spaceship 
Shawty you know that imma be the greatest
Sit back and listen, to the sounds of James and Tokyo 
while we on this mission

Your love has a strong gravitational pull
I brought you a crown that’s laced wit some jewels 
Keep it real but I’ll never be rude
Girl I’m a king, not a regular dude 
Hop in the spaceship, we could go far
We could go far like a shooting star

 

Lyrics by Kyle James

 

 

 

LOVE。

 

また今夜。

 

(・ω・)