Superconductor / SF9

 

作詞:수윤 (Sooyoon), 다원

作曲:SlyBerry, Rapid, Jacob Aaron (THE HUB), 다원

編曲:SlyBerry, Rapid

 

 

 

Yeah

Ah

Yeah

On your mind 24 hours

24時間君の心の中で


About to make you mine

君を僕のものにしようとしてる


You know you need nobody else

わかってるでしょ 君が他の誰もいらないって


Just gotta let me hold you I’mma show you paradise

君を抱きしめさせて パラダイスを見せるから


Can't resist no matter how hard we try

どんなに頑張っても抗えないよ

(Here we go here we go oh)

(やっと見つけた)


Don’t be afraid no need to hide

恐れないで隠れなくていいから


(So here we go here we go oh)

(さぁ行こう)


Don’t fight the feelings, you are

感情に身をまかせればいいよ君は

Critical, perfect in temperature

致命的で完璧な体温


It’s fallin’ down to zero

ゼロになっていくと


And you can’t fake it

君はごまかせなくなる

I see it in your eyes eyes eyes

君の瞳に映る僕


Electric, and you can’t control it

衝撃が走って君はコントロールできない


Yeah you can’t control it

そう、コントロールできないんだ


Pulse is racing, love runnin’ through our veins

鼓動が高まって愛が僕たちの血を巡る


Intertwined together now I’m stuck on you

絡み合ってもう君から離れられない

Pushin’ me like Superconductor I’m

熱伝導のように僕を追い込んで


Pullin’ you like Superconductor now

今熱伝導のように引き寄せるから


(Oh)


Yeah and I’m all about you

僕は君のことが全てなんだ


You know it’s true

本当だってわかるでしょ


Feel it right now

今すぐそれを感じて


No reason to deny

否定する理由は何もない


Why don’t you get it

どうしてわからないの


Our love is magnetic

僕たちの愛は引き離せないんだ

Always makin’ me curious

いつも気にさせたがる


Love is way too mysterious

愛はあまりにもミステリアス


You got me tryna figure out

それを僕にわからせようとした君


(No escape no way out)

(逃げ場がなくてどうにもならない)


Crazy maybe but just believe

おかしいかもしれないけどただ信じて


We’ll be makin’ new chemistry

新しい化学反応を起こすんだ


Cuz you know I got what you need

だって君が必要なものは僕が持っているから

I see it in your eyes eyes eyes

君の瞳に映る僕


Electric, and you can’t control it

電流が走ると君はコントロールできない


Yeah you can’t control it

そう、コントロールできないんだ


Pulse is racing, love runnin’ through our veins

鼓動が高まって愛が僕たちの血を巡る


Intertwined together now I’m stuck

絡み合ってもう君から離れられない

Pushin’ me like Superconductor I’m

熱伝導のように僕を追い込んで


Pullin’ you like Superconductor now

今熱伝導のように引き寄せるから


(Oh)


Yeah and I’m all about you

僕は君のことが全てなんだ


You know it’s true

本当だってわかってるでしょ


Feel it right now

今すぐそれを感じて


No reason to deny

否定する理由は何もない


Why don’t you get it

どうしてわからないの


Our love is magnetic
僕たちの愛は引き離せないんだ

I’ll never let you down

君を絶対に失望させないよ


Want this sensation high forever

この感覚をずっと持っていたい


Wondering how it feels to be loved by you

君に愛されるのはどんな感じなんだろう


We can take it slow

ゆっくりでいいんだ


So don’t you let me go

だから僕を離さないで


(La la la la la)


Magnetic magnetic

引き離せられない


(La la la la la)


We’ll never forget it

僕たちはずっと忘れない


Pulse is racing, love runnin’ through our veins

鼓動が高まって愛が僕たちの血を巡る


Intertwined together now we’re stuck

絡み合ってもう君から離れられない

Pushin’ me like Superconductor I’m

熱伝導のように僕を追い込んで


Pullin’ you like Superconductor now

今熱伝導のように引き寄せるから


(Oh)


Yeah and I'm all about you

僕は君のことが全てなんだ


You know it’s true

本当だってわかってるでしょ


Feel it right now

今すぐそれを感じて


No reason to deny

否定する理由は何もない


Why don’t you get it

どうしてわからないの


Our love is magnetic

僕たちの愛は引き離せないんだ